    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Konto w UK?
    Date: Tue, 3 Jul 2007 16:11:35 +0200

    Juz w sobote wyjezdzam do pracy do UK. Mam kontrakt na 6-mies. Gdzie
    najlepiej zalozyc konto? Te banki typu HSBC z ulatwieniami dla Polakow, daja
    liche warunki i kaza placic za konto. Czy da sie w prosty sposob otworzyc
    konto, takie jakie maja Anglicy. Wiem, ze trzeba udowadniac miejsce
    zamieszkania rachunkami itp. Z tym moga byc problemy, bo naprzod zatrzymam
    sie przez tydzien w hotelu typu Bed&Breakfast, potem mam nadzieje wynajac
    cos na dluzej. Konto potrzebne byloby mi jak najszybciej, bo juz po tygodniu
    powinni mi zaplacic, ale wlasnie na konto, ktorego nie mam.