  • Data: 2007-07-04 09:00:18
    Temat: Re: Konto w UK?
    Od: Fenix <e...@g...home> szukaj wiadomości tego autora

    > Konto potrzebne byloby mi jak najszybciej, bo juz po tygodniu
    > powinni mi zaplacic, ale wlasnie na konto, ktorego nie mam.

    Dodam jeszcze tylko zebys nie liczyl na kase po tygodniu bo stardard
    (przy tygodniowkach) to placenie tydzien PO zakonczeniu tygodnia pracy,
    czyli najwczesniej to 2 tyg. Bez konta mozesz sie tez obejsc przez jakis
    czas bo bedziesz pewnie dostawal czeki, ktore mozesz zrealizowac bez
    konta. Minusem jest prowizja, ktora wynosi do 10%

    Fenix