  • 1. Data: 2005-09-27 18:02:25
    Temat: Konto w UK / NatWest + karty kredytowe i ich ubezpiczenie + debet
    Od: "Itm" <l...@v...pl>

    Witam serdecznie,

    Szczerze :) mam wielka nadzieję, że znajdzie się tutaj ktoś kto mi pomoże
    rozwiązać mój problem.

    Zarys sytuacji: Mam konto bankowe w UK w banku NatWest. W czasie kiedy go
    zakładałem zgodziłem się również na wzięcie 2 kart kredytowych VISA oraz
    MasterCard wraz z ubezpieczeniem tychże na, wydawało się wtedy niwielką,
    ktotę
    ~ 15 funtów/rok.

    Aktualnie mieszkam już na stałe w Polsce. Mam nawet formularz, który pięknie
    i bezproblemowo zamyka mi konto, którego już nie używam, przelewa pieniądze
    na mój Polski rachunek (swoją drogą ile to może kosztować?).

    Pozostaje jednak jeden ogromny problem - te nieszczęsne karty kretytowe, a w
    sumie ich ubezpieczenie, pobierane jako debet na z kart. Okazuje się, że
    NatWest nie ma wiele z nimi wspólnego - to osobny dział i nie pomoże mi w
    niczym. Nawet nie można przelać Internetem pieniędzy pokrywając debet na
    kartach - a ten wciąż od 2 lat rośnie.

    Dzwoniłem już do oddziału zajmującego się kartami kredytowymi, i powiedziano
    mi, że nie mogą mi wysłać formularza do domu, bo mają mój poprzedni adres, a
    formularz zmieniający adres też mogą wysłać tylko na mój poprzedni adres.
    Problem ze mój poprzedni adres jest kompletnie nieaktywny - nawet nie wiem
    kto tam mieszka i czy w ogóle. Iście paragraf 22.

    Pytanie brzmi: co zrobić, żeby:
    1/ zapłacić debet na karcie
    2/ zlikwidować karty wraz z ubezpieczeniem

    nie wyruszając na kilkudniową podróż do UK - która będzie mnie 3x więcej
    kosztować niż mam na koncie.

    Z góry dziękuję za pomoc,

    Tomi

  • 2. Data: 2005-09-30 18:32:36
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

> [...]
    >niczym. Nawet nie można przelać Internetem pieniędzy pokrywając debet na

    jak nie uzywasz to zastrzec karty poc masz placic za ubezpieczenie chyba ze
    masz zamiar korzystac ale skoro od 2 lat nie to co cie trzyma?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl