  • 1. Data: 2002-10-09 12:01:38
    Temat: Konto w USA POMOCY
    Od: z...@p...onet.pl

    założenia są takie:
    - mieszkam na stałe w polsce
    - nie mam amerykańskiego obywatelstwa, zielonej karty ani wizy
    - mam nadany numer ITIN
    - mam adres korespondencyjny w usa
    - jestem nieletni (16 lat)

    moje pytanie brzmi:
    W jakim banku z dostępem przez internet moge otworzyć konto? (dla uściślenia
    informuje, że chodzi mi o konto checking+karta ATM/Debit)

  • 2. Data: 2002-10-09 12:43:52
    Temat: Re: Konto w USA POMOCY
    Od: o...@w...pl (Marecki)

> [...]
    > (dla uściślenia
    > informuje, że chodzi mi o konto checking+karta ATM/Debit)

    Bez S.S. raczej w zadnym renomowanym, który ma ubezpieczenie F.D.I.C.

  • 3. Data: 2002-10-09 12:57:23
    Od: z...@p...onet.pl

    > Bez S.S. raczej w zadnym renomowanym, który ma ubezpieczenie F.D.I.C.

    co to jest S.S.? (bo słyszałem tylko o SSN)

    a w jakim mógłbym?

  • 4. Data: 2002-10-09 12:59:47
    Od: z...@p...onet.pl

    > Bez S.S. raczej w zadnym renomowanym, który ma ubezpieczenie F.D.I.C.

    co to jest S.S? (bo słyszałem tylko o SSN)

    a w jakim mógłbym otworzyć?

  • 5. Data: 2002-10-09 13:04:37
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    To samo, czyli Social Security

  • 6. Data: 2002-10-09 13:08:57
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > To samo, czyli Social Security

    STCW, to wlasciwym skrotem jest wlasnie SSN, czyli Social Security NUMBER.
    Samo "Social Security" znaczy co innego, mianowicie jest to organizacja
    zajmujaca sie m. in. wydawaniem tych numerow.
    :-)

    Pozderawiam
    Michal.

  • 7. Data: 2002-10-09 13:42:22
    Od: z...@p...onet.pl

    > To samo, czyli Social Security

    a czy wiek nie będzie problemem?

  • 8. Data: 2002-10-09 15:17:06
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    No to napisze Ci inaczej. Ja posiadam Social Security Card i na niej
    jest numer...-;)))

  • 9. Data: 2002-10-09 21:25:25
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    "Marecki" <o...@w...pl> wrote in message
    .

> [...]

    SSN - Social Security Number, czyli to co masz.
    SSA - Social Security Administration, czyli instytucja, ktora sie zajmuje
    nadawaniem SSN

    a wszyscy w skrocie mowia na oba Social Security.

  • 10. Data: 2002-10-09 21:44:38
    Od: o...@w...pl (Marecki)

    I ja znam tylko wlasnie jedno od 12 lat, just.., Social Security