  • 1. Data: 2002-10-09 12:13:45
    Temat: Lukas i kredyt :D
    Od: "Daniel /Dan/ Sniegon" <d...@p...pl>

    Witam

    Oto i niespodzianka. Wczoraj chcialem kupic
    aparat fotograficzny. Myslalem, ze majac splacone 2
    kredyty w Lukasie bedzie prosciej. Ale nie.
    Okazalo sie, ze przy potwierdzaniu - nie mam zdolnosci kredytowych :P
    Zadzwonilem potem jeszcze raz dla pewnosci na info linie
    i faktycznie nie mam - ale niekt nie mogl mi wyjasnic dlaczego nie mam
    , a zeby bylo ciekawiej mialem ja jeszcze 2 tygodnie temu
    taka zdolnosc - ale to jest szczegol.
    Wczoraj zamowielm ten sam aparat w sklepie internetowym na raty.
    Co ciekawsze rowniez przez Lukasa.
    I fajnie bo tam mam zdolnosc kredytowa i moge go kupic
    wplacajac 10% wartosci towaru :)
    Odleglosc Wroclaw-Gdynia robi swoje :P

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2002-10-09 15:16:40
    Temat: Re: Lukas i kredyt :D
    Od: "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com>

> [...]
    > Co ciekawsze rowniez przez Lukasa.
    > I fajnie bo tam mam zdolnosc kredytowa i moge go kupic

    Bo np. sklep "murowany" może mieć z Lukasem podpisaną umowę, na innych
    warunkach niż ten internetowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Stański

  • 3. Data: 2002-10-09 21:07:50
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <d...@p...pl>

    > Bo np. sklep "murowany" może mieć z Lukasem podpisaną umowę, na innych
    > warunkach niż ten internetowy.

    A ja tez mam jakas z nimi umowe podpisana, ze jak dzwonie na infolinie
    to zawsze mam 0 zl jako zdolnosc kredytowa :P
    Dziwne rzeczy :D

    Pozdrawiam
    Dan