  • 1. Data: 2002-02-07 18:57:02
    Temat: Konto za granica a ebay.de
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Od jakiegos czasu kupuje rozne duperele (foto) na
    http://ebay.de - polecam przy okazji ;)
    Chcialbym tez sprzedawac.

    I tu jest problem - o ile z kupnem problem jest tylko
    dla mnie - musze kupic gotowke i wyslac do Niemiec
    to ze sprzedaza jest sprawa gorsza - statystyczny Niemiec
    nie moze pojac dlaczego nie chce przyjac platnosci
    karta czy za pobraniem ;)

    Podobno zmienilo sie prawo i mozna juz otwierac konta
    za granica - czy to prawda? Czy sa juz jakies banki
    oferujace taka mozliwosc - chcialbym miec mozliwosc
    elektronicznego robienia przelewow z/na krajowego konta.
    Zero kart itp - tylko przelewy i elektroniczny dostep do konta.

    Z gory dzieki za wyjasnienie.

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-02-07 18:59:51
    Temat: Re: Konto za granica a ebay.de
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    http://www.directnic.com/features/merchant.php

    :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-08 06:56:49
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > http://www.directnic.com/features/merchant.php

    Odrobine za duzy kaliber - potrzebne cos tanszego
    i prostszego.

    Idealne byloby konto, na ktore mozna po prostu
    wplacac kase poslugujac sie karta.

  • 4. Data: 2002-02-08 07:56:55
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <a3vsoo$fgh$1@druid.ceti.com.pl>, b...@s...com.pl
    says...

    > Odrobine za duzy kaliber - potrzebne cos tanszego
    > i prostszego.
    >
    > Idealne byloby konto, na ktore mozna po prostu
> [...]

    Nowelizacja prawa dewizowego ma wejsc w zycie w czwartym kwartale choc
    na razie nie wiadomo (a moze?) czy swobodny przeplyw kapitalu dotyczyl
    bedzie tylko OECD czy tez calego swiata.

    Czy ktos z was wie moze czy w sieci dostepny jest projekt w/w ustawy?

    Leszek

  • 5. Data: 2002-02-08 08:14:53
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Nowelizacja prawa dewizowego ma wejsc w zycie w czwartym kwartale choc
    >na razie nie wiadomo (a moze?) czy swobodny przeplyw kapitalu dotyczyl
    >bedzie tylko OECD czy tez calego swiata.

    AFAIR mówiło się o OECD.

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-02-08 13:54:50
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam>

    In article <0...@p...pl>, p...@h...pl says...

    > AFAIR mówiło się o OECD.
    >
    > PinQ

    To ciekawe kiedy bedzie caly swiat poniewaz stosowna dyrektywa UE mowi o
    swobodnym przeplywie kapitalu pomiedzy krajami zrzeszonymi oraz
    niezrzeszonymi (choc w OECD tez sa kraje niezrzeszone z UE ;)).

    Leszek