  • 1. Data: 2005-05-23 12:16:37
    Temat: Kontrola konta Euro przez US i jemu podobne
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    Planuje otworzyc w BZWBK osobiste konto Konto24 Euro, aby przyjac na nie
    przelew 100 euro od zagranicznej firmy. Nie prowadze dzialalnosci
    gospodarczej, jest to raczej jednorazowy dochod, no moze powtorzy sie 2 - 3
    razy w roku. Czy nie groza mi pozniej z tego tytulu jakies problemy?
    Dochodzenia skarbowki czy czegos podobnego?

  • 2. Data: 2005-05-23 12:27:27
    Temat: Re: Kontrola konta Euro przez US i jemu podobne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    kaniak wrote:
> [...]
    > razy w roku. Czy nie groza mi pozniej z tego tytulu jakies problemy?
    > Dochodzenia skarbowki czy czegos podobnego?

    z samego faktu posiadania konta i dostania przelewu to nie, bo nikt nie
    wie z jakiego tytulu do dostales.
    Natomiast jak życzliwy sąsiad doniesie, że pracujesz dla firmy i nie
    płacisz podatków, wówczas tak.

  • 3. Data: 2005-05-23 12:52:37
    Od: "kaniak" <k...@o...pl>

    > z samego faktu posiadania konta i dostania przelewu to nie, bo nikt nie
    > wie z jakiego tytulu do dostales.
    > Natomiast jak życzliwy sąsiad doniesie, że pracujesz dla firmy i nie
    > płacisz podatków, wówczas tak.

    Dzieki. Wiec problemow nie powino byc.
    A jeszcze tak teoretycznie: czy jest jakis poziom oszczednosci/przeplywow
    pienieznych przy ktorych bank ma obowiazek zglaszac to gdzies?

  • 4. Data: 2005-05-23 13:08:10
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > A jeszcze tak teoretycznie: czy jest jakis poziom oszczednosci/przeplywow
    > pienieznych przy ktorych bank ma obowiazek zglaszac to gdzies?

    Z tego co wiem to przelewy na kwote powyzej 15.000euro banki maja obowiazec
    zglaszac do Urzedu Skarbowego.

    Pozdrawiam,
    Sebastian.

  • 5. Data: 2005-05-23 14:37:28
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Stiwi wrote:

    > Z tego co wiem to przelewy na kwote powyzej 15.000euro banki maja
    > obowiazec zglaszac do Urzedu Skarbowego.

    Nieprawda. Nie do US a do Głównego Inspektora Informacji Finansowej.
    Instytucja ta z US ma niewiele wspólnego.