  • 1. Data: 2005-05-23 12:58:28
    Temat: OKO 6,5% ??
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    http://www.ing.pl/oszczednosci/

    Czy ktoś kogoś buja ?
    Czy wypłata z posiadanego OKO na ROR i wpłata z powrotem da odsetki 6,5%
    przez 2 miesiące.

  • 2. Data: 2005-05-23 13:22:51
    Temat: Re: OKO 6,5% ??
    Od: "JB" <j...@t...to.o2.pl>

    wlasnie dzisiaj zamknalem OKO - po raz kolejny ( czyli drugi)

  • 3. Data: 2005-05-23 14:41:39
    Od: "MŁG" <m...@p...onet.pl>

    Niestety tak sie nie da. Jesli na dzien 22 maja masz saldo powiedzmy 1000,
    to promocyjne odsetki beda Ci sie liczyly tylko od tego co wplacisz ponad
    ten 1000. A wiec, wyzerowanie OKO i ponowna wplata nic nie da. Ale jesli
    trzymasz na ROR jakas nadwyzke srodkow, ktore mozesz przelac na OKO i tym
    samym zamiast 1000 bedzie na nim np. 3000, to te 2000 ktore doplaciles beda
    oprocentowane na 6,5 %.

    Pozdro!

    MŁG

  • 4. Data: 2005-05-23 14:55:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MŁG" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzymasz na ROR jakas nadwyzke srodkow, ktore mozesz przelac na OKO i tym
    > samym zamiast 1000 bedzie na nim np. 3000, to te 2000 ktore doplaciles
    Ale jak mam np 2 rach OKO, jedno idywidualne, drugie np wspolne , na jednym
    np 5000zl na drugim 1zl, to robie przelew 5000 do innego banku, potem 5000zl
    wraca na konto na ktorym mam 1zl i wszystko zalatwione(bo nie uznaje sie
    wplat tylko z innego rachunku OKO). Kombinacji jest sporo, np zalozenie
    nowego konta OKO, bo chyba wolno miec 2 idywidualniei wykonanie operacji
    opisanej powyzej z nowym kontem.

  • 5. Data: 2005-05-23 15:22:01
    Od: ":-\(..." <...@m...il>

> [...]
    > trzymasz na ROR jakas nadwyzke srodkow, ktore mozesz przelac na OKO i tym
    > samym zamiast 1000 bedzie na nim np. 3000, to te 2000 ktore doplaciles

    Istotnie dużych i długo zbędnych środków na ROR oprocentowanym 0% się nie
    trzyma:-)
    Ale jak się ma 1 OKO wypłaci wszystko na ROR, założy 2 OKO i tam wpłaci
    To jaki to zysk powiedzmy od 100000 zł ?
    2%/6=333 złote

    czy to opłacalna fatyga ?:-)

  • 6. Data: 2005-05-23 16:41:54
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik ":-(..." <...@m...il> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ale jak się ma 1 OKO wypłaci wszystko na ROR, założy 2 OKO i tam wpłaci
    > To jaki to zysk powiedzmy od 100000 zł ?

    Wszystko jest oplacalne, jezeli np posiaddasz juz 2 OKO, np na jednym
    trzymasz srodki , na drugim nic, to mozna to zalatwic nie wychodzac z domu,
    i bez wysilku masz dodatowy zysk.

  • 7. Data: 2005-05-23 17:33:50
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    > Wszystko jest oplacalne, jezeli np posiaddasz juz 2 OKO, np na jednym
    > trzymasz srodki , na drugim nic, to mozna to zalatwic nie wychodzac z
    domu,
    > i bez wysilku masz dodatowy zysk.

    To mozna miec kilka rachunkow OKO ?.
    Bo mam tylko OKO bez zadnych ROR-ow to tez moge zalozyc jeszcze jednen
    rachunek OKO ?
    Moze to tak jak w mBanku tam 3 Emax-y a tu 3 x OKO :)).

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 8. Data: 2005-05-23 17:38:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin_P. said the following On 2005-05-23 19:33:

    >To mozna miec kilka rachunkow OKO ?.
    >Bo mam tylko OKO bez zadnych ROR-ow to tez moge zalozyc jeszcze jednen
    >rachunek OKO ?

    Można mieć 2 w każdej walucie czyli max 6
    2*PLN
    2*USD
    2*EUR
    KJ

  • 9. Data: 2005-05-23 17:46:37
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Można mieć 2 w każdej walucie czyli max 6
    > 2*PLN
    > 2*USD
    > 2*EUR
    > KJ

    Dzieki za informacje. Tego to nie wiedzialem.
    I jak pisalem z usmieszkiem prawie jak w mBanku.

    Pozdrawiam
    Marcin_P.

  • 10. Data: 2005-05-23 17:46:57
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Można mieć 2 w każdej walucie czyli max 6
    > 2*PLN
    > 2*USD
    > 2*EUR
    Praktycznie to chyba wiecej, bo wydaje mi sie, ze konta do ktorych jest sie
    wspolwlascicielem nie wliczaja sie do tej liczby.