  • 1. Data: 2004-05-27 13:33:40
    Temat: Korzystanie z wrzutni nocnej i problem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Hej
    Mamy z rodziną pewien problem. Otóż dwa nasze wrzuty do wrzutni nocnej
    zakończyły się informacją banku iż brakuje 100zł. Sytuacja taka jest raczej
    niemożliwa (zaraz wyjaśnię dlaczego) ale pytanie brzmi, jak dowieść tego
    bankowi, i jak udowodnić że to bank się "pomylił"?

    Sprawa wygląda tak. Do sklepu zostaje dostarczony towar przez wynajętą
    firmę (stała, codzienna współpraca), sklepikarz, przygotowuje pieniądze na
    zapłate za towar (1 liczenie), kierowca liczy i sprawdza czy wszystko sie
    zgadza (2 liczenie) i wydaje KP. W domu trzecia osoba jeszcze raz liczy
    wszystkie pieniądze (sumuje KP) i sume szykuje na wrzut do banku (3
    liczenie). I po takim ciągu liczeń bank (nowy zreszta, bo jakis czas temu
    zmienił się bank obsługujący firme) dwa razy informuje sie ze w 2 wrzutach
    brakowało po 100 zł.
    Co zrobić w takiej sytuacji???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-05-27 13:56:42
    Temat: Re: Korzystanie z wrzutni nocnej i problem
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    wiadomości news:27052004.1E666149@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Mamy z rodziną pewien problem. Otóż dwa nasze wrzuty do wrzutni nocnej
    > zakończyły się informacją banku iż brakuje 100zł. Sytuacja taka jest

    Z tym co się już stało nie bardzo masz co zrobić bo zapewne podpisałeś
    zobowiązanie do uregulowania braków, falsyfikatów, itp lub tez upoważniłes
    bank do pobrania tych kwot z rachunku.
    W banku liczenie wpłat zamknietych powinno odbywać się komisyjnie i zapewne
    tak się dzieje chyba że uprawiają tzw. "wolną amerykankę" bo ... nie mają
    ludzi do obsady. Różnie bywa. Albo trafił się ktoś trefny w banku.

    Jeżeli się powtórzy to proponuję udać się do dyrekcji lub jeszcze wyżej i
    uzgodnić że danego dnia bedzie zrobiona wpłata np z nadwyzką. Ciekawe czy
    "trefna osoba" się skusi. Ale trzeba to zrobić komisyjnie i jakiś protokół
    do tego.

    Jaca

  • 3. Data: 2004-05-27 15:21:11
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Budzik wrote:

> [...]
    > zmienił się bank obsługujący firme) dwa razy informuje sie ze w 2 wrzutach

    Przeskoczyć pracowników ich szefa i rozmawiać z szefem szefa od razu i z
    pominięciem reszty.
    Albo ktoś w banku coś kradnie i wówczas nie będziesz jedynym, któremu
    brakuje stówy, bo nie wierzę, że innym nie podbiera, a jak jesteś
    jedynym, to znaczy, że jednak ktoś ciebie kantuje.

  • 4. Data: 2004-05-27 17:42:26
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Thu, 27 May 2004 15:56:42 +0200, Jaca wrote:

> [...]
    > tak się dzieje chyba że uprawiają tzw. "wolną amerykankę" bo ... nie mają
    > ludzi do obsady. Różnie bywa. Albo trafił się ktoś trefny w banku.

    Tu sie zgadzam w pelni. Przeciwczylem to w Citi. Nie ma mocnych. Po prostu
    pokazuja ci dokument, ze pieniadze zostaly komisyjnie przeliczone i sa
    podpisy szacownej komisji liczacej. Jestes ty przeciwko bankowi. Ja
    przestalem korzystac z tego kanalu wplacania pieniedzy do banku bo bylem na
    przegranej pozycji i sciezka od infolinii, odzialu, dyrektora regionu az do
    okolic szefostwa banku potwierdzil, ze nie ma tu mozliwosci zlozenia
    reklamacji. Okazalo sie, ze kaseta z nagraniem liczenia pieniazkow tez juz
    przestala istniec a i tak na niej niewiele widac.

    Jesli jest nawet w banku balagan to i tak nikt sie nie przyzna a procedury
    na pewno sa przestrzegane "papierowo".

    --
    vpw (2004-05-27 19:36:54)

  • 5. Data: 2004-05-28 15:33:20
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    złożyc oficjalną reklamacje i poinformować,
    że przekazujesz sprawę do prokuratury,
    albo Bank sam znajdzie s"pecjalistę" od liczenia z "-".

    pozdr. emadnk

    p.s
    spotkałem podobną sytuacje i pomogło

  • 6. Data: 2004-05-28 21:38:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik emandk e...@p...onet.pl ...

    > Witam,
    >
    > złożyc oficjalną reklamacje i poinformować,
    > że przekazujesz sprawę do prokuratury,
    > albo Bank sam znajdzie s"pecjalistę" od liczenia z "-".

    Dzięki, na razie napisaliśmy reklamację, ale okazało się ze w jednym
    przypadku to była fałszyfka wiec zostaje drugi raz. Niemniej jednak
    poprosilśmy o udostepnienie kasety itp. Dzięki za rady, choc niestety
    wielkiej nadzieji nie mamy.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-06-02 19:18:02
    Od: "Tomasz" <n...@g...pl>

    > złożyc oficjalną reklamacje i poinformować,
    > że przekazujesz sprawę do prokuratury,
    > albo Bank sam znajdzie s"pecjalistę" od liczenia z "-".

    I co myślisz że to rozwiąże sprawę. Kto ci się przyzna jak nie musi ?
    Realnie do tego podejdz.
    Proponuję wykorzystać pomysł Jacy ....
    Poeniądze przeliczyć komisyjnie z notariuszem (niech będzie o 100 zł
    więcej) - dodatkowo nagrać na kamerze.
    Wrzucić i czekać na wynik.
    Wtedy możesz liczyć na zwrot kasy i bezpłatny rachunek przez rok ....
    chociaz czy wtedy warto.

    Tomasz
    <NOTO>