    From: vpw <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Korzystanie z wrzutni nocnej i problem
    Date: Thu, 27 May 2004 19:42:26 +0200
    Sender: w...@f...onet.pl@gprs1.plusgsm.pl

    On Thu, 27 May 2004 15:56:42 +0200, Jaca wrote:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisał w
    > wiadomości news:27052004.1E666149@budzik61.poznan.pl...
    > raczej
    >
    > Z tym co się już stało nie bardzo masz co zrobić bo zapewne podpisałeś
    > zobowiązanie do uregulowania braków, falsyfikatów, itp lub tez upoważniłes
    > bank do pobrania tych kwot z rachunku.
    > W banku liczenie wpłat zamknietych powinno odbywać się komisyjnie i zapewne
    > tak się dzieje chyba że uprawiają tzw. "wolną amerykankę" bo ... nie mają
    > ludzi do obsady. Różnie bywa. Albo trafił się ktoś trefny w banku.

    Tu sie zgadzam w pelni. Przeciwczylem to w Citi. Nie ma mocnych. Po prostu
    pokazuja ci dokument, ze pieniadze zostaly komisyjnie przeliczone i sa
    podpisy szacownej komisji liczacej. Jestes ty przeciwko bankowi. Ja
    przestalem korzystac z tego kanalu wplacania pieniedzy do banku bo bylem na
    przegranej pozycji i sciezka od infolinii, odzialu, dyrektora regionu az do
    okolic szefostwa banku potwierdzil, ze nie ma tu mozliwosci zlozenia
    reklamacji. Okazalo sie, ze kaseta z nagraniem liczenia pieniazkow tez juz
    przestala istniec a i tak na niej niewiele widac.

    Jesli jest nawet w banku balagan to i tak nikt sie nie przyzna a procedury
    na pewno sa przestrzegane "papierowo".

    --
    vpw (2004-05-27 19:36:54)