  • 11. Data: 2009-05-21 19:10:15
    Temat: Re: Koszt wypłaty z bankomatu dla banku
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 21 Maj, 14:45, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:

    To w końcu ile, Twoim skromnym zdaniem, kosztuje bank wypłata z obcego
    bankomatu ? 1-2 złote czy jakiś procent od transakcji ?

  • 12. Data: 2009-05-21 21:41:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Przemysław Kowalik pisze:
    > Jeśli chodzi o wypłaty w .pl to bodajże ryczałtowo ok. 4-5 PLN (tak się
    > mi kojarzy z postów z lat minionych) ale żadnej oficjalnej wiedzy nie
    > posiadam.

    Czyli taki Alior dopłaca do interesu wiele milionów dziennie ? Nie chce
    mi sie w to wierzyć.

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2009-05-21 22:29:35
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gv3jpb$6c$1@inews.gazeta.pl...

    > "ąćęłńóśźż" gv3hpj$80s$...@n...wp.pl
    >
    > : Oczywiście: najem marmurka, budowa lady, komputer, sejf i płaca
    > kasjerki są za darmo...
    >
    > -----

    > -=-
    >
    > Wobec tych kosztów, bankomaty prawie nic nie kosztują. :)

    Wiec teraz juz wiadmo skad zlodziejstwo bankow!
    Bankomat dla banku to zyla zlota. Koszt wynajecia dziury w sciane to
    grosze... a koszt wynjaecia pomieszczenia, zatrudnienie panienki i jak juz
    ktos napisal sejfu to kosmos.
    Banki nie powiny pobierac zadnej oplaty z bankomatu! Nawet jesli to bedie
    obcy bankomat.
    Ale Polska to inny kraj wiec w Polsce wszystko jest mozliwe.
    Poza tym z wielu postow na tej grupie bije dzina torska o banki! A ze te nie
    sa organizacjami charytatywnymi, a ze musza zarabiac, a nic nie ma za darmo
    ect... wszystko fajnie, tylo zestawcie do tego swoje pieniadze, jak wy w
    oczach banku jestescie charytatywni:) Pomyslcie ile godzin w roku musicie
    pracowac na bank.. Czy bank dal wam cos w zamian? Aha karte i konto... oraz
    0.01% na ROR.

  • 14. Data: 2009-05-22 19:05:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "donald" pBkRl.103626$t...@n...ams2

    > Poza tym z wielu postow na tej grupie bije dzina torska o banki! A ze te nie sa
    organizacjami charytatywnymi,

    Bo nie są!

    > a ze musza zarabiac,

    Bo muszą!!

    > a nic nie ma za darmo

    Nie ma. :)

    Banki muszą zarabiać, nie mogą liczyć na dobroczynność klientów,
    więc muszą liczyć się z klientami, bo tu nie ma niczego za darmo
    -- zaufania klienta za darmo bank nie dostanie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-05-23 10:19:24
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gv6t2c$ete$2@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > więc muszą liczyć się z klientami, bo tu nie ma niczego za darmo
    > -- zaufania klienta za darmo bank nie dostanie. :)

    A banki wiedza, ze klienci kasyu z nieba nie maja i by miec musz pracowac,
    czest ciezko i dlugo?
    Czy bank traktuje klienta jak organizacje harytatywna do dawania?

  • 16. Data: 2009-05-23 13:45:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > Co chwila ktorys z bankow podnosi oplaty za wyplaty z obcych
    > bankomatow. Czy ktos na grupie orientuje sie, jaki to jest koszt dla
    > banku, jesli klient wyplaca pieniadze z obcego ATM-u ?

    Kilka dni pojawił sie artykuł GP i tu na końcu twierdzą że to 4-5 PLN od
    transakcji.

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/319438,banki_
    wprowadzaja_oplaty_za_wyp
    laty_pieniedzy_z_bankomatow_innych_firm.html

    Tomek

  • 17. Data: 2009-05-24 01:53:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "donald" Q4QRl.80237$i...@n...ams2

    > A banki wiedza, ze klienci kasyu z nieba nie maja i by
    > miec musz pracowac, czest ciezko i dlugo?

    Tak.

    > Czy bank traktuje klienta jak organizacje harytatywna do dawania?

    Nie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Widzę (z kuchennego okna, poprzez zasłonięte drewniane żaluzje)
    niebieskie niebo, a to znak, że wstaje Słoneczko... Idę spać...
    Kilkanaście lat temu budziłem się codziennie, aby ;) zobaczyć wschód Słońca.
    Wstawałem, podchodziłem do balkonowych drzwi, odsuwałem zasłonę, patrzyłem
    przed siebie i zadawałem sobie pytanie -- po jaką cholerę znowu wstałem?!

    Lunatykowałem i budziłem się dopiero wówczas, gdy stwierdzałem, :) że znowu
    patrzę na wschodzące Słoneczko, choć wcale tego nie chcę!!! Widziałem ogromny
    krzyż pobliskiego kościoła i to durne Słońce... :) I wqrwiałem się, bo nijak
    nie potrafiłem z tym Słońcem wygrać walki :) -- wstawałem z łóżka, lazłem do
    drzwi balkonowych, stawałem przed nimi, odsuwałem zasłonę i... budziłem się...

    Później mi przeszło

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    wqrwianie się. :) Jakoś się pogodziłem z tą przypadłością. :) A po jakimś
    czasie zmieniłem adres ;) zamieszkania...

  • 18. Data: 2009-05-24 05:39:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    On 23-05-09 15:45, Tomasz Opalski wrote:
> [...]
    >
    > http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/319438,banki_
    wprowadzaja_oplaty_za_wyp
    > laty_pieniedzy_z_bankomatow_innych_firm.html

    Z tego co pamietam, to srednio 2,5 zl za wyplate mozna liczyc. Jednym
    slowem na kazdej obcej, platnej wyplacie, bank cos tam zarabia. W
    przypadku oplaty procentowej, sa to bardzo duze pieniadze.
    Czyli tak - Alior doplaca i to niezle. Z drugiej strony nie ponosi oplat
    za wystawienie wlasnych maszyn.

  • 19. Data: 2009-05-24 16:10:21
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gva9a7$mn0$1@inews.gazeta.pl...

    > "donald" Q4QRl.80237$i...@n...ams2

    > Tak.

    > Nie.

    To dlaczego go okradaja na kazdym kroku?
    Powiedz mi ile wynosi poniesiony koszt przez bank z:
    utrzymanie konta
    utrzymanie karty debetowej/kredytowej?
    ile kosztuje ban przelew?
    Jesli np. w UK to wdszystko jest za darmo, to skad roznice cenowe w Polsce?
    Bo jeszcze jedna kwote dla wszystkich bym zrozumial, ale eroznice i to idace
    nieraz w 100%... czy to nie zlodziejstwo?

  • 20. Data: 2009-05-24 16:14:05
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Kilka dni pojawił sie artykuł GP i tu na końcu twierdzą że to 4-5 PLN od
    > transakcji.

    A jaki bank poniusl by koszt jak by zamiast bankomatow musial stawiac
    odzialy?
    Ile kosztowalo by wynajecie budynku a ile dziury w scianie? Ile kosztuje
    praca kasierki, ochroniaza, czy skarbiec?
    Dlaczego w odziale wyplata jest za darmo? Czyvby bankomat byl drozszy niz
    caly budynek banku wraz z pracownikami?
    Czy teraz wreszcie widac, jak banki okradaja ludzi w Polsce?
    Bankomat to zolty wynalazek dla banku a nie dla klienta! To ograniczenie
    kosztow nieomal o 99% a w Polsce wy jeszcze za to placicie i zastanawiacie
    sie ile faktycznie to kosztuje... bo co? Bo nie chcecie by bank ponosil
    wiekszych kosztow? Czy moze boicie sie, ze zbankrutuje?
    A czy bank martwi sie rownie troskliwoe o wasze pieniadze?