  • 1. Data: 2010-06-02 15:40:10
    Temat: Kredyt
    Od: Lewy <l...@g...com>

    Witam

    Prowadzę działalność gospodarczą od 8 miesięcy ( działałem jako agent
    ubezpieczeniowy ), lecz w związku z małymi dochodami kilka dni temu
    zmieniłem PKD, i nazwę firmy i zaczynam zajmować się czymś innym.
    Niestety, na start potrzebuję około 5 - 6 tyś złotych. Czy
    orientujecie się może, który bank jest przyjazny dla DG nie
    działających dłużej niż 12 miesięcy?

    Pozdrawiam

    Hubert Lewandowski

  • 2. Data: 2010-06-02 19:01:38
    Temat: Re: Kredyt
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Lewy pisze:
> [...]
    > Niestety, na start potrzebuję około 5 - 6 tyś złotych. Czy
    > orientujecie się może, który bank jest przyjazny dla DG nie

    Dzis raczej zaden kilka lat temu ING dawal 10kzl jak miales duze obroty .