  • 1. Data: 2006-04-10 13:46:52
    Temat: Kredyt Hipoteczny
    Od: DD <d...@t...pl>

    Witam

    Ponieważ w najbliższym czasie bede musiał kupić mieszkanie, niestety
    czekanie na mieszkanie z urzędu miasta to bliżej nieokreślona fikcja
    dlatego rozważam zaciągnięcie kredytu hipotecznego. tu moje pytanie:
    - w jakim banku na chwilę obecną są kredyty hipoteczne na najlepszych
    warunkach (kwota około 100000 zł okres 20 lat)
    - ewntualnie czy expander zaoferuje mi najlepszą ofertę która jest na
    rynku czy niestety trzeba chodzić od banku od banku i pytać.?

    Pozdrawiam
    malyd77

  • 2. Data: 2006-04-10 14:55:08
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Apr 2006 15:46:52 +0200, DD <d...@t...pl> wrote:

    >- ewntualnie czy expander zaoferuje mi najlepszą ofertę która jest na
    >rynku czy niestety trzeba chodzić od banku od banku i pytać.?

    Chodzą różne opinie, a prawda jest taka, że najlepiej udać się do
    Expandera czy Open Finance, a później jeszcze kontrolnie do tych
    banków, które zostaną Ci zaproponowane. Ale nie sądzę, żeby oferta
    bezpośrednio w banku była lepsza od tej złożonej przez doradcę z ww.
    instytucji. Chyba, że trafisz na jakąś wyjątkową ofertę.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 3. Data: 2006-04-12 12:00:34
    Od: "P." <p...@p...onet.pl>

    Jasne, ze istnieje mozliwośc wynegocjowania lepszych warunków niz standardowa
    oferta banków. Zależy to w duzym stopniu od wartości kredytu i postrzegania
    danego klienta przez bank.
    Sporo pośredników oferuje kredyty na www.finansowo.pl, może tam Ci sie uda coś
    korzystniej wynegocjować

    Pozdro