  • 1. Data: 2006-08-17 18:55:34
    Temat: Kredyt Hipoteczny - MILLENNIUM !!! SCANDALL
    Od: "Roobsoonx" <r...@w...pl>

    Witajcie

    Spłacam od kilku lat (4)w Millennium kredyt hipoteczny w CHF bez dnia
    zaległości. Podnieśli mi oprocentowanie franka na 4,5% (sic!).
    Zwróciłem się do Mille... pisemnie w placówce o obniżenie do poziomu
    stosowanego przez konkurencję... Odpowiedź przyszła z prędkością światła...
    po trzech tygodniach!

    Wiecie ile dziś oferują nowemu klientowi: dane ze strony Mille... od 2,02%
    do 3,32%, a mnie zaproponowali 4% !!!
    Skandal - jak można tak traktować swoich referencyjnych klientów. Miałem się
    budować, korzystając z Mille... ale dla mnie ten bank przestaje istnieć w
    ciągu miesiąca, ponieważ refinansuje kredyt w konkurencji...

    Pozdrawiam

    Roobsoonx

  • 2. Data: 2006-08-17 19:13:43
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny - MILLENNIUM !!! SCANDALL
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    Roobsoonx wrote:
    > Zwróciłem się do Mille... pisemnie w placówce o obniżenie do poziomu
    > stosowanego przez konkurencję... Odpowiedź przyszła z prędkością światła...
    > po trzech tygodniach!

    Szczerze zazdroszczę.
    Mnie multibank na podobne pismo odpowiadał trzy *miesiące*. W
    międzyczasie złożyłem reklamację na obsługę pism. A odpowiedź dostałem
    dopiero gdy pofatygowałem się do oddziału i powiedziałem, że nie wyjdę
    dopóki sprawa nie zostanie załatwiona.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 3. Data: 2006-08-17 19:23:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

> [...]
    > się budować, korzystając z Mille... ale dla mnie ten bank przestaje
    > istnieć w ciągu miesiąca, ponieważ refinansuje kredyt w konkurencji...

    No i tak dziala konkurencja :)
    P.S. Pamietaj, ze stracisz ulge odsetkowa, jesli z takowej korzystasz i
    zrefinansujesz kredyt.

  • 4. Data: 2006-08-17 19:52:42
    Od: Ra <nie@ma>

    Roobsoonx napisał(a):
> [...]
    > budować, korzystając z Mille... ale dla mnie ten bank przestaje istnieć w
    > ciągu miesiąca, ponieważ refinansuje kredyt w konkurencji...

    ja czekałem 2 m-ce, zaproponowali marże 2.1, ponownie napisałem pisemko
    - tym razem po 3 dniach odpisali marża 2.1 to wszystko co mogą zaproponowac

    P. Arek

  • 5. Data: 2006-08-17 20:09:17
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Skandal - jak można tak traktować swoich referencyjnych klientów. Miałem
    > się

    Urzekła mnie Twoja historia.

    Darek

  • 6. Data: 2006-08-17 20:45:55
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Skandal - jak można tak traktować swoich referencyjnych klientów. Miałem
    > się budować, korzystając z Mille... ale dla mnie ten bank przestaje
    > istnieć w ciągu miesiąca, ponieważ refinansuje kredyt w konkurencji...

    A dokąd przechodzisz?

  • 7. Data: 2006-08-18 16:06:46
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Roobsoonx" <r...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > się budować, korzystając z Mille... ale dla mnie ten bank przestaje
    > istnieć w ciągu miesiąca, ponieważ refinansuje kredyt w konkurencji...

    mysle, ze jak zaczniesz zalatwiac to rurka im zmieknie

  • 8. Data: 2006-08-18 16:07:35
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

> [...]
    > się budować, korzystając z Mille... ale dla mnie ten bank przestaje
    > istnieć w ciągu miesiąca, ponieważ refinansuje kredyt w konkurencji...

    ja juz raz zalatwialem cos takiego u nich. jest jakis prikaz, ze nie obniza
    na raz o wiecej niz 0,5%. Taka procedura. Trzeba rozlozyc to na dwa razy.

  • 9. Data: 2006-08-19 16:59:51
    Od: "Roobsoonx" <r...@w...pl>

    > ja juz raz zalatwialem cos takiego u nich. jest jakis prikaz, ze nie
    > obniza na raz o wiecej niz 0,5%. Taka procedura. Trzeba rozlozyc to na dwa
    > razy.

    Dzięki za info, ale juz nie chce z nimi mieć nic wspólnego. Opłat związanych
    z obowiązkowym kontem jest o 10 za dużo...

    Pozdrawiam

    Roobsoonx

  • 10. Data: 2006-08-19 17:00:25
    Od: "Roobsoonx" <r...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:ec2fof$i8b$1@news.onet.pl...

    > No i tak dziala konkurencja :)
    > P.S. Pamietaj, ze stracisz ulge odsetkowa, jesli z takowej korzystasz i
    > zrefinansujesz kredyt.

    Dzięki, nie korzystam z ulgi

    Roobsoonx