  • 1. Data: 2006-08-17 11:10:02
    Temat: Re: Przelew USA - Polska
    Od: "p...@g...com" <p...@g...com>

    www.moneybookers.com

    super dziala - koszt 2-3 dolary, czas: 3-6 dni.

    pzdr

    pawel

  • 2. Data: 2006-08-17 15:52:59
    Od: "paulos23 " <p...@N...gazeta.pl>

    Ok zalozylem sobie konto na Moneybookers, ale rachunek na ktory mam wplacic
    pieniadze jest w Niemczech - wiec tez musze robic przelew SWIFT z Bank of
    America...

  • 3. Data: 2006-08-17 15:58:35
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ec23cr$6k0$1@inews.gazeta.pl>, p...@N...gazeta.pl says...
    > Ok zalozylem sobie konto na Moneybookers, ale rachunek na ktory mam wplacic
    > pieniadze jest w Niemczech - wiec tez musze robic przelew SWIFT z Bank of
    > America...

    Jesli jestes w Stanach to najtaniej wyjdzie ci z Washington Mutual gdzie
    przelewy miedzynarodowe sa za darmo. Niestety z kazda tranzakcja
    miedzynarodowa trzeba chodzic do oddzialu (nie da sie przez telefon)

    AP