  • Data: 2004-07-13 15:45:29
    Temat: Kredyt Hipoteczny w mBanku / BPH - warto?
    Od: "m79" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Od jakiegos czasu chodze kolo kredytu hipotecznego(ok. 70kpln).
    Zdecydowalem sie juz na CHF, chociaz widze, ze najlepszy moment niestety
    przegapilem :-(
    Ciekaw jestem opini osob ktore juz splacaja podobne kredyty w mBanku / BPHu
    wlasnie.
    Czy mieliscie jakiekolwiek problemy z jego uzyskaniem i pozniejsza obsluga?
    Czesto w mBanku zmieniaja te stopy procentowe i tabele oplat i prowizji?

    Zaciekawil mnie ponadto zapis w regulaminie mBanku:
    "Za wykonanie czynności związanych z udzieleniem i obsługą kredytu mBank
    pobiera prowizje i opłaty określone w Umowie oraz Taryfie Prowizji i opłat
    bankowych mBanku, wręczanej Kredytobiorcy przy zawarciu Umowy."
    Czy to oznacza, ze nie dotycza mnie pozniejsze zmiany w TOiP ??

    Przyznam ze oprocentowanie mbanku kusi, ale ten sposob ustalania...mocno
    watpliwy.
    W expanderze panie mocno mnie przekonuja do mBanku...wszelkie kalkulacje
    wychadza na jego plus, ale jakos z zycia wiem ze to co piekne z poczatku,
    pozniej pokazuje rogi :-|
    Pozdrawiam
    Mariusz