  • 1. Data: 2003-08-20 14:01:55
    Temat: Kredyt hipoteczno-budowlany w BPH :-)
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    Byłem w oddziale, wstąpiłem po drodze zapytać o warunki kredytu
    budowlano-hipotecznego (będę brał na wiosnę, ale byłem ciekaw co mogę
    dostać w swoim "macierzystym" banku - ROR od ponad 5 lat).

    W zasadzie dyskusja szybko się skończyła, bo się okazało że bank nie daje
    kredytów na budowę siedliska (buduję tak bo teren jeszcze nie budowlany a
    ziemi mam ponad 3 hektary), cóż - takie ich prawo, chociaż dziwi mnie bo w
    końcu dom ma swoją wartość a to że obok stoi budynek gospodarczy raczej tej
    wartości nie pomniejsza...

    Ale nie o to chodzi. Otóż, jak już wstałem i miałem wychodzić, to pani
    zaczęła mnie namawiać na wizytę w ...PKO BP. Że ona dokładnie nie wie, ale
    klienci mówili że tam dużo lepsze kredyty, że o połowę mniej papierów
    trzeba niż u nas, że tam jakieś promocje, więc pewnie będzie kredyt tańszy.

    Ubawiłem się setnie. W sumie to miło, że Pani chciała mi pomóc :-)

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 2. Data: 2003-08-20 16:11:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczno-budowlany w BPH :-)
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Piotr Piatkowski napisal(a):

> [...]
    > wie, ale klienci mówili że tam dużo lepsze kredyty, że o połowę mniej
    > papierów trzeba niż u nas, że tam jakieś promocje, więc pewnie będzie

    hehe ale mają pracowników ;))
    ale prawdę mówiąc, z moich obserwacji wynika, że łatwiej, mniej papierów i
    niższe oprocentowanie (obecnie) jest jednak w BPH

    --
    Zbig

  • 3. Data: 2003-08-20 21:58:47
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > hehe ale mają pracowników ;))
    > ale prawdę mówiąc, z moich obserwacji wynika, że łatwiej, mniej papierów i
    > niższe oprocentowanie (obecnie) jest jednak w BPH

    no z mojego doswiadczenia i rozmowie z ludzmi to jednak BPH jest jest jednym
    z bardziej upierdliwych
    bankow pod wzgledem procedur/potrzebnych_papierkow

    pozdro
    SirmarK

  • 4. Data: 2003-08-25 13:48:10

> [...]
    > z bardziej upierdliwych
    > bankow pod wzgledem procedur/potrzebnych_papierkow

    Biurokracja biurokracja i jeszcze raz biurokracja
    w czwartek dostałem kredyt i jednocześnie informację że muszę już zapłacić ratę
    która ma wpłynąc do nich 26 sierpnia - a kasy na konto mi jeszcze nie przelali
    bydło nie bank