  • 1. Data: 2003-08-20 15:20:53
    Temat: Multibank-niedoinformowanie?
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Byłem dziś w pewnym oddziale Multi(na razie nie napiszę gdzie) i pytłem o
    zasady promocji &#8222;WYBIERAM MULTIBANK&#8221;(chodzi o darmową kartę kredytową-
    http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300 ).Pani uparcie twierdziła ,że to
    tylko dla osób,które OTWORZĄ KONTO natomiast osoba ,która posiada już
    multikonto nie może dostać darmowej kredytówki po spełnieniu pozostałych
    warunków.Konsultowała się nawet z kimś innym i ta osoba również to
    potwierdziła.Regulamin mówi coś innego :
    § II. Uczestnictwo w Promocji
    Promocja przeznaczona jest dla osób fizycznych zwanych dalej Uczestnikami,
    które są klientami lub w trakcie trwania Promocji zostaną klientami MultiBanku.
    W Promocji mogą brać udział posiadacze lub współposiadacze: rachunków
    oszczędnościowo-rozliczeniowych MultiKonto jestem, ja, my, Aquarius.
    § III. Zasady udziału w Promocji
    Promocja trwa od dnia 16.06.2003 do dnia 31.12.2003.
    Uczestnik Promocji może uzyskać kartę kredytową Visa Credit, bez opłaty
    rocznej, po spełnieniu następujących warunków:
    Otwarcie/posiadanie MultiKonta w czasie trwania Promocji,
    Złożenie deklaracji przekazywania wynagrodzenia na posiadane MultiKonto,
    Złożenie wniosku o wydanie karty kredytowej w ramach Promocji, wraz z
    wymaganymi przez MultiBank dokumentami,
    Pozytywna weryfikacja wniosku przez MultiBank i otrzymanie karty kredytowej.

    Chciałem sprawdzić to ale oczywiście strony http://www.mojavisa.pl/ na
    terminalu w placówce też nie mogłem otworzyć(brak uprawnień do
    oglądania).Następnym razem pójdę do innej placówki.

    Mam też takie pytanie.Jak Multibank podchodzi do kryterium dochodu
    miesięcznego min 1400 złotych netto.Czy jest to tak sztywne krtyerium ,że
    dochody na poziomie 1200-1300 złotych miesięcznie uznają za zbyt niskie do
    wydania VC?
    Czy możliwe jest wydanie karty łącznie na podstawie dochodów(mniej niż owe
    1400/miesiąc)oraz ewentualnej lokaty?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 2. Data: 2003-08-20 16:26:58
    Temat: Re: Multibank-niedoinformowanie?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    [...]

    Czyli regulamin mowi jasno i klarownie ze skladajac dyspozycje przelewania
    wynagordzenia na Multikonto nalezy Ci sie bezplatna KK. Wydrukuj ten regulamin
    i poloz im przed oczami. I domagaj sie respektowania regulaminu banku, ew.
    domagaj sie konsultacji z centrala/kierownikiem placowki az do skutku :-)

> [...]
    > dochody na poziomie 1200-1300 złotych miesięcznie uznają za zbyt niskie do

    Onegdaj minimalnym limitem bylo 1700 netto i wowczas o karta starala sie
    moja rodzicielka - brakowalo jej ok 150 pln i dzial kredytow odmowil wydania
    karty. Tak wiec o ile wiele sie nie zmienilo majac 1200-1300 nie dostaniesz
    karty (na podstawie zarobkow).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2003-08-20 17:25:13
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Wilczek <w...@a...net.pl> napisał(a):

    > [...]
    I domagaj sie respektowania regulaminu banku, ew.
    > domagaj sie konsultacji z centrala/kierownikiem placowki az do skutku :-)
    Dzięki za pomoc.

    Tak wiec o ile wiele sie nie zmienilo majac 1200-1300 nie dostaniesz
    > karty (na podstawie zarobkow).
    Zobaczę co odpowiedzą i napiszę o tym.

    > --
    > -=Pozdrowionka=-
    >
    > Wilczek
    > w...@b...pl
    > ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 4. Data: 2003-08-21 08:29:13
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 20 Aug 2003 18:26:58 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >Onegdaj

    przedwczoraj? Jesteś pewien?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2003-08-21 09:52:05
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > przedwczoraj? Jesteś pewien?

    w znaczniu = niedawno :-)

  • 6. Data: 2003-08-21 11:24:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> writes:

    > przedwczoraj? Jesteś pewien?

    A bieliznę masz tylko białą? 8-)

    MJ

  • 7. Data: 2003-08-25 10:28:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 21 Aug 2003 13:24:35 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >A bieliznę masz tylko białą? 8-)

    moje problemy zdrowotne nie powinny Cię obchodzić :-)

    --
    Jarek Andrzejewski