    From: "Boa" <b...@b...wroc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipoteczny
    Date: Tue, 14 Jan 2003 18:11:55 +0100

    Nie wiem, czy czasem NTG, ale może ktoś pomoże..

    Otóż, jestem studentem na ostatnim semestrze studiów. Mam stałą pracę na
    umowę o dzieło - zarobki ok. 1000zł miesięcznie.
    Niedługo chcę się ożenić. Przyszły teść razem z teściową zarabiają ok.
    4000zł NETTO, z czego na kredyt hipoteczny mogą przeznaczyć ok. 500-600zł
    miesięcznie. I teraz pytanie: mi na pewno bank nie da kredytu, dopóki nie
    znajdę stałej pracy. Chcę jednak zrobić wszystko, żeby mieszkanie było NA
    MNIE, a nie na teścia. Czy możemy połączyć wspólne siły w ten sposób, aby
    mieszkanie było kupione na mnie? Albo inaczej: jak rozwiązać sprawę kredytu,
    żeby mieszkanie było na mnie? Coś w stylu - kredyt spłaca teść, ale
    mieszkanie wg dokumentów JEST MOJE, ew. mojej żony/wspólne.

    I druga sprawa: ile i czemu tak dużo kosztuje (nie odsyłajcie mnie na strony
    banków - proszę o przykładową kwotę dla np. kredytu 40.000 na 10 lat) i czy
    w ogóle istnieje możliwość przepisania np. za 3 lata kredytu na mnie? To w
    przypdaku gdyby nie było innego wyjścia niż wzięcie mieszkania na teścia.

    Za wszelką pomoc z góry wielkie dzięki.

    Pozdrr.,
    Boa.