  • 1. Data: 2008-05-05 11:14:18
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: o...@g...com

    Spłacam od roku kredyt hipoteczny. Ostatnio dowiedziałem się od kolegi
    że jemu bank przysyła listem poleconym harmonogram spłat. Otóż mi
    nigdy go nie przysłali. Dostaję wyciagi z powiązanego konta ROR ale
    nigdy nie dostałem harmonogramu spłat. O wysokości rat wiem z systemu
    internetowego konta ROR. Przeczytałem moją umowe z bankiem i znalazłem
    zapis że bank przesyła co kwartał harmonogram spłat. Tymczasem bank
    dużo razy juz podniósł ratę i % ale nigdy nie przysłał mi żadnej
    informacji o wysokości raty!!! Zadzwoniłem więc do banku zapytać czemu
    i sprawdzić czy mają dobry adres ale wszystko wygląda dla nich OK i na
    dodatek mi powiedzieli że to system wysyła automatycznie listy i muszę
    je dostawac. Niestety nie dostalem nigdy żadnego harmonogramu spłat
    ani żadnej korespondencji związanej z kredytem!!! Co mogę zrobić w
    takim wypadku?
    Dzięki!