  • 21. Data: 2011-04-05 07:53:25
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:178f.00000768.4d9ac6b6@newsgate.onet.pl...

    > Mówisz, że jak stopy będą rosły, to złotówka się osłabi?

    nie, nic takiego nie powiedziałem
    gdzie tu wyżej w cytacie jest coś o stopach

  • 22. Data: 2011-04-05 07:57:55
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    a...@v...pl wrote:

> [...]
    > można brać kredytów hipotecznych w obcych walutach, a jedynie w
    > złotówkach. No rzeczywiście komentować, to tu nie ma co. Wszystko jest

    To dla Twojego dobra. Nic nie rozumiesz. Jakie to straty mógłbyś ponieś
    przez ryzyko kursowe, Denerwowałbyś się. Przestałbyś spłacać kredyt.
    Naraziłbyś system bankowy. Zacząłbyś ćpać. Przestałbyś chodzić do pracy.
    Przestałbyś płacić podatki i emerytura by Ci spadła. Chcesz doprowadzić do
    takich ciężkich konsekwencji z niskiej chęci zysku? Na pewno nie chcesz
    robić tego całemu narodowi. To jest dla Twojego i wspólnego dobra, czy
    odwrotnie.

  • 23. Data: 2011-04-05 08:01:48
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nie, nic takiego nie powiedziałem

    > gdzie tu wyżej w cytacie jest coś o stopach

    Napisałeś, że Belka spodziewa się osłabienia. Skąd taki wniosek, jeżeli stopy
    mają iść do góry, a to chyba pewne przy kilkunastoprocentowej inflacji.
    Tak od razu aby nie wejść w spór.
    Porównałem swoje wydatki miesięczne za marce tego i przeszłego roku.
    zywność- 30%
    mieszkanie- >10%
    energia- >10%
    paliwo nie porównywałem, ale też wzrost znaczny.

  • 24. Data: 2011-04-05 08:07:26
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > takich ciężkich konsekwencji z niskiej chęci zysku? Na pewno nie chcesz

    > robić tego całemu narodowi. To jest dla Twojego i wspólnego dobra, czy

    Co chcesz przez to powiedzieć? Liberalizm to utopia? To tylko na to dowód, że
    banki i kapitał zawsze zrobi co będą chcieli, a jedyną na nich metodą jest
    opieka państwa.

  • 25. Data: 2011-04-05 08:12:49
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > Niewybrakowaną? co masz na myśli? Bo boję się ze mamy różne wymagania co
    > do żon...

    Bez dzieci, bez rozwodów, wymiary mieszczące się w normach UE, obie ręce,
    nogi, obie półkule mózgowe. Normalne wymagania. Ty miałes inne?

    > Inne absolutne potrzeby to iphone? płaski telewizor? itp?

    A owszem, ja telewizora w ogóle nie oglądam, ale żona musi mieć na czym
    oglądać Klan i inne tam swoje kwiatki. Nie prawda?

    > Jakoś dziwnym trafem moi znajomi nie mają problemów takich jak Ty... o
    > sobie nie piszę, bo ja już w ogóle jestem inny.
    > Jeśli masz takie przekonania, o tym co musisz posiadać i że musisz
    > sprzedawać za to dusze diabłu, to bardzo mi jest przykro.

    To nie przekonania, to realia. Spróbuj ich nie spełniać i zacznij od zera to
    się przekonasz.

  • 26. Data: 2011-04-05 08:23:32
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Napisałeś, że Belka spodziewa się osłabienia. Skąd taki wniosek, jeżeli
    > stopy
    > mają iść do góry, a to chyba pewne przy kilkunastoprocentowej inflacji.
    > Tak od razu aby nie wejść w spór.

    tak napisałem łącząc to z blokadą kredytów a nie ze stopami

  • 27. Data: 2011-04-05 08:25:23
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > że
    > banki i kapitał zawsze zrobi co będą chcieli, a jedyną na nich metodą jest

    ja widze ża banki nie moga robic co chca bo im panstwo narzuca rozwiazania

    i w ogole, co to ma wszystko co tu piszesz wspolnego z liberalizmem?
    czy ktoś mowi ze nbp jest liberalne
    o co chodzi, co chesz wykazac?

  • 28. Data: 2011-04-05 08:31:14
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-04-05 10:12, ViRuS pisze:

    > Bez dzieci, bez rozwodów, wymiary mieszczące się w normach UE, obie
    > ręce, nogi, obie półkule mózgowe. Normalne wymagania. Ty miałes inne?

    No nie, i to teraz jest taki problem? Tego kwiatu jest pół światu, może
    źle szukasz?

    > A owszem, ja telewizora w ogóle nie oglądam, ale żona musi mieć na czym
    > oglądać Klan i inne tam swoje kwiatki. Nie prawda?

    No ja jeśli oglądam, to głównie filmy na DVD... ale płaski on nie jest,
    telefon ma dzwonić, a samochód jeździć.

    > To nie przekonania, to realia. Spróbuj ich nie spełniać i zacznij od
    > zera to się przekonasz.

    Nie przekonuje mnie to. Uważam, że się dałeś wkręcić w konsumizm.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 29. Data: 2011-04-05 08:38:03
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > ja widze ża banki nie moga robic co chca bo im panstwo narzuca rozwiazania

    > i w ogole, co to ma wszystko co tu piszesz wspolnego z liberalizmem?

    No nic. To tylko przykład na to, że jak można słabszego wydoić to się pozwala,
    ale na odwrót, to nie bardzo. Politycy natomiast robią jedynie za bufory
    przyjmujące w razie czego razy To taka ściema. No i dlatego, uważam liberalizm
    za utopię.

  • 30. Data: 2011-04-05 08:49:56
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > Nie przekonuje mnie to. Uważam, że się dałeś wkręcić w konsumizm.

    Dawno temu moj nauczyciel angielskiego na jednej z pierwszych lekcji
    powiedział : No, to mamy już opanowane słówko "to be". Ale ponieważ w
    dzisiejszych czasach nie wystarczy tylko "to be" bo trzeba jeszcze "to have"
    to dzisiaj poznamy bardzo ważne słówko "to have" ;) Życie...