  • 11. Data: 2011-04-05 06:36:40
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:178f.0000073b.4d99d965@newsgate.onet.pl...
    > Oto kwintesencja
    > kapitalizmu.:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    ))))))))))))

    Jak by nie patrzec to jest to forma nowoczesnego niewolnictwa. Bo za miskę
    ryżu (cztery ściany) płaci się dożywotnią pracą. Własne lokum to niby
    podstawa egzystencji, a tej chwili jest to w Polsce towar ultra-luksusowy.
    Wybór jest taki : rodzina i dożywotnie niewolnictwo albo brak rodziny i
    wolność :]

  • 12. Data: 2011-04-05 06:47:19
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-04-05 08:36, ViRuS pisze:
> [...]
    > niby podstawa egzystencji, a tej chwili jest to w Polsce towar
    > ultra-luksusowy. Wybór jest taki : rodzina i dożywotnie niewolnictwo

    Mylisz się, to ludziom znudziło się mieszkać na kupie i wolą być "u
    siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji.
    Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 13. Data: 2011-04-05 07:01:04
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > jaj jużtych bredni nie będę komentował

    > masz na oko jakieś 42 stopnie gorączki

    Jakich bredni? Wczoraj usłyszałem w radio, że decyzją NBP nie będzie już można
    brać kredytów hipotecznych w obcych walutach, a jedynie w złotówkach. No
    rzeczywiście komentować, to tu nie ma co. Wszystko jest jasne. Boki zrywać.

    "jużtych"

  • 14. Data: 2011-04-05 07:01:26
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

    > Mylisz się, to ludziom znudziło się mieszkać na kupie i wolą być "u
    > siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji.
    > Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

    Tak? Nie wiem ile masz lat, ale spróbuj w dziesiejszych czasach znaleźć
    sobie fajną, "niewybrakowaną" żonę nie mając mieszkania, nie mówiąc o
    samochodzie i innych absolutnie potrzebnych rzeczach. Pęknie ze śmiechu jak
    jej powiesz że będziecie mieszkać z teściami i rodzeństwem. Dziś mieszkanie
    to jest must-have dla faceta. Kiedyś czasy były inne, kobiety były inne.
    Nawet w dzikich plemionach facet idzie do lasu, wycina dzunglę, buduje
    chatę, idzie do sąsiedniej wioski, kradnie kobietę i voila, ma rodzinę :)
    Tutaj to nie takie proste. Więc dalej uważam, że własne lokum to podstawa
    egzystencji, za którą niestety trzeba sprzedać duszę diabłu.

  • 15. Data: 2011-04-05 07:03:43
    Od: a...@v...pl

    > Mylisz się, to ludziom znudziło się mieszkać na kupie i wolą być "u

    > siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji.

    > Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

    Kpisz, czy o drogę pytasz?

  • 16. Data: 2011-04-05 07:03:55
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > brać kredytów hipotecznych w obcych walutach, a jedynie w złotówkach. No
    > rzeczywiście komentować, to tu nie ma co. Wszystko jest jasne. Boki

    a tego nie słyszałem, rzeczywiście taka decyzja to parodia

  • 17. Data: 2011-04-05 07:05:37
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie
    umocnienia

  • 18. Data: 2011-04-05 07:26:28
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-04-05 09:01, ViRuS pisze:
> [...]
    > voila, ma rodzinę :) Tutaj to nie takie proste. Więc dalej uważam, że
    > własne lokum to podstawa egzystencji, za którą niestety trzeba sprzedać

    Niewybrakowaną? co masz na myśli? Bo boję się ze mamy różne wymagania co
    do żon...
    Inne absolutne potrzeby to iphone? płaski telewizor? itp?
    Jakoś dziwnym trafem moi znajomi nie mają problemów takich jak Ty... o
    sobie nie piszę, bo ja już w ogóle jestem inny.
    Jeśli masz takie przekonania, o tym co musisz posiadać i że musisz
    sprzedawać za to dusze diabłu, to bardzo mi jest przykro.

  • 19. Data: 2011-04-05 07:33:49
    Od: a...@v...pl

    > BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie

    > umocnienia

    Nie wiem czego się Belka spodziewa. Jednoznacznie wynika z tego, że banki
    spodziewają się spadku wartości franka. A dlaczego Belka nie pozostawia tych
    decyzji bankom? Nie wiem. Być może dba o interesy Polaków. Mi się wydaje jednak,
    że to interes banków. Tak czy siak taką decyzję było podejmować kilka lat temu.
    Dzisiaj jest podejrzana.

  • 20. Data: 2011-04-05 07:37:26
    Od: a...@v...pl

    > BTW to raczej wskazuje, że Belka się spodziewa osłabienia Złotego a nie

    > umocnienia

    Mówisz, że jak stopy będą rosły, to złotówka się osłabi?