  • 1. Data: 2004-04-22 09:26:36
    Temat: Kredyt hipoteczny...
    Od: "Baton2" <k...@p...fm>

    Czy to jest normalne by bank wymagal od osoby ubiegajacej sie o kredyt
    hipoteczny dostarczenia opinii o WSZYSTKICH posiadanych rachunkach? Staram
    sie o kredyt w bphu wraz z rodzicami. Sam posiadam 4 rachunki + rachunek
    maklerski, moj Ojciec rowniez 4 + rachunek maklerski + karta Citi, moja
    Matka 1. Bph chce opinii z wszystkich tych rachunkow (o dostepnych limitach,
    kredytach, prowadzeniu etc.). Czy to jest normalne, czy bank sam nie moze
    tego zweryfikowac (BIK, zapytanie miedzybankowe). Koszt tych opinii to
    kilkaset zlotych o straconym czasie nie wspomne...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2004-04-22 12:55:12
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny...
    Od: "Andrzej Boloczko" <A...@i...pl>

    "Baton2" <k...@p...fm> wrote in message
> [...]
    > tego zweryfikowac (BIK, zapytanie miedzybankowe). Koszt tych opinii to
    > kilkaset zlotych o straconym czasie nie wspomne...

    Niestety tez tak mialem.
    Pozdrawiam
    Andrzej B

  • 3. Data: 2004-04-22 14:24:35
    Od: "ge" <g...@s...com.pl>

> [...]
    > tego zweryfikowac (BIK, zapytanie miedzybankowe). Koszt tych opinii to
    > kilkaset zlotych o straconym czasie nie wspomne...

    Zmien bank

  • 4. Data: 2004-04-22 15:21:11
    Od: "ribr" <r...@p...onet.pl>

    podobno moze ale trwa to 2-3 tygodnie

  • 5. Data: 2004-04-22 18:10:46
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > sie o kredyt w bphu wraz z rodzicami. Sam posiadam 4 rachunki + rachunek
    > maklerski, moj Ojciec rowniez 4 + rachunek maklerski + karta Citi, moja

    zastanawiam sie po co ludziom tyle rachunkow?

    JerzyR

  • 6. Data: 2004-04-23 07:12:23
    Od: "Baton2" <k...@p...fm>

    JerzyR napisał(a) w wiadomości: <40880a86$1@news.vogel.pl>...

    >zastanawiam sie po co ludziom tyle rachunkow?

    Trzeba gdzies trzymac te ukradzione pieniadza, co nie ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2004-04-23 07:13:01
    Od: "Baton2" <k...@p...fm>