  • 1. Data: 2004-04-22 09:22:05
    Temat: POLCARD - [pilnie pomoc potrzebna]
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Dwa lata temu mialem karciany klopot i pomogla mi pani pracujaca w
    POLCARD'zie. Niestety nie mam jej adresu e-mail, a to co wyGOOGLalem, nie do
    konca mi pasuje jej nazwisko.
    Jesli czyta grupe, to pewnie odezwie sie, ale moze ktos mi pomoze i poda jej
    e-mail?

    A sprawa jest nastepujaca. W sklepie internetowym kupowalem opony,
    transakcja byla autoryzowana przez POLCARD. Niestety nastepnego dnia dzwonia
    do mnie ze sklepu, ze tego towaru nie da sie kupic w ciagu tygodnia-dwoch.
    Zaproponowano mi inne ze znizka, na co przystale. Autoryzacja dokonana.
    Czyli na karcie zablokowalem dwa spore zakupy. Niestety nie zauwazylem, ze
    jestem pod koniec limitu karty, a nie chce jej splacac 3 tygodnie przed
    terminem. Sprzedawca powiedzial, ze poprzez terminal anulowal transakcje.
    Czy to wystarczy POLCARDowi do natychmiastowego anulowania pierwszej
    transakcji? Ile to moze potrwac? W banku wystawcy mojej karty twierdza, ze w
    ciagu 5 minut od sygnalu z POLCARDu, uniewaznia pierwsza transakcje.
    Ot i dlatego szukam tej milej pani z POLCARDu ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret