-
1. Data: 2004-04-22 09:22:05
Temat: POLCARD - [pilnie pomoc potrzebna]
Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>
Witam.
Dwa lata temu mialem karciany klopot i pomogla mi pani pracujaca w
POLCARD'zie. Niestety nie mam jej adresu e-mail, a to co wyGOOGLalem, nie do
konca mi pasuje jej nazwisko.
Jesli czyta grupe, to pewnie odezwie sie, ale moze ktos mi pomoze i poda jej
e-mail?
A sprawa jest nastepujaca. W sklepie internetowym kupowalem opony,
transakcja byla autoryzowana przez POLCARD. Niestety nastepnego dnia dzwonia
do mnie ze sklepu, ze tego towaru nie da sie kupic w ciagu tygodnia-dwoch.
Zaproponowano mi inne ze znizka, na co przystale. Autoryzacja dokonana.
Czyli na karcie zablokowalem dwa spore zakupy. Niestety nie zauwazylem, ze
jestem pod koniec limitu karty, a nie chce jej splacac 3 tygodnie przed
terminem. Sprzedawca powiedzial, ze poprzez terminal anulowal transakcje.
Czy to wystarczy POLCARDowi do natychmiastowego anulowania pierwszej
transakcji? Ile to moze potrwac? W banku wystawcy mojej karty twierdza, ze w
ciagu 5 minut od sygnalu z POLCARDu, uniewaznia pierwsza transakcje.
Ot i dlatego szukam tej milej pani z POLCARDu ;)
Pozdrawiam,
Maciej Loret