  • Data: 2011-08-03 18:27:19
    Temat: Kredyt hipoteczny -ING
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam zamiar wziąść kredyt hipoteczny na 30 lat na kwotę 300 tys. PLN (dom o
    wartości 500 tys.).
    Interesuje mnie możliwość szybkiej częściowej wcześniejszej spłaty (sprzedaż
    obecnego mieszkania) a w perspektywie 10 lat - spłata całości.
    Z ofert jakie przejrzałem najbardziej pasuje mi chyba ING (prowizja 1,8%
    przy marży 0,85%, 0zł za wczesniejszą spłatę).
    Jakie są doświadczenia z tym bankiem?
    Jest tam może jakiś haczyk? Na co mam uważać przy podpisywaniu umowy?
    Czy można u nich wynegocjowac niższą prowizję (np. jeśli przeniosę do nich
    konto i zadeklaruję przelewanie pensji i korzystanie z karty kredytowej)?
    Ewentualnie może jest jakaś inna ciekawa oferta, którą możecie polecić... ;)

    Pozdrawiam
    dziejek7