    From: r...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt hipoteczny a polisa na życie
    Date: 7 Dec 2002 08:29:23 +0100

    Witam!
    PKO BP w związku z kredytem hipotecznym, który u nich biorę nakazał mi
    ubezpieczenie się na życie na sumę 100K na lat 15. Opcje znam jak dotąd dwie:
    - ubezpieczenie tzw III filaru, z wyższą składką, ale jej część jest do
    odebrania po 15 latach
    - tylko ubezpieczenie na życie, niższa składka, ale wszystko przepada po 15
    latach
    Wydaje mi się, że jeśli mnie stać to należy zdecydować się na wariant pierwszy.
    Poprawcie mnie jeśli macie inne zdanie. Co do przypadku drugiego, to czy
    moglibyście polecić jak najtańszą firmę ubezpieczeniową? PKO BP musi ją mieć na
    swojej liście referencyjnej ale to już sprawdzę sam.
    Pozdrawiam i z góry dziękuję
    repair