  • 1. Data: 2002-01-16 07:56:27
    Temat: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: d...@p...fm (Darek Ptak)

    rozgladam sie za kredytem hip. dzwonilem do kilku bankow i obliczyli,
    ze moge wziac ok. 120 000 na 25 lat.
    gdzie obecnie maja najlepsza oferte: oprocentowanie i min. formalnosci
    (np. bez jakis tam wyciagow z ROR)

  • 2. Data: 2002-01-16 08:15:19
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Darek Ptak" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    > rozgladam sie za kredytem hip. dzwonilem do kilku bankow i obliczyli,
    > ze moge wziac ok. 120 000 na 25 lat.
    > gdzie obecnie maja najlepsza oferte: oprocentowanie i min. formalnosci
    > (np. bez jakis tam wyciagow z ROR)

    www.expander.pl - porównaj na stronie w dziale usługi bankowe

    jeśli będziesz miał problem to pisz do nich lub wybierz się osobiście do
    doradcy.

    Sądzę, że teraz nikt nie powie ci jaki kredyt będzie najlepszy przez 25 lat
    Jeśli wejdziemy do uni to wszystko się może zmienić i banki hipoteczne,
    które teraz nie mają najniższego oprocentowania, za kilka lat mogą mieć
    nawet o 2-3 punkty niżej niż banki uniwersalne (cytowane za wypowiedzią
    doradcy z RHEINHYP-BRE przy senatorskiej - bardzo miły i kompetentny
    pracownik )

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-16 09:06:30
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

> [...]
    obliczyli,
    > ze moge wziac ok. 120 000 na 25 lat.
    > gdzie obecnie maja najlepsza oferte: oprocentowanie i min.

    jestem juz po tym etapie, wiec krotko moge cos napisac. najmniej
    formalnosci wymaga ge bm, ale maja jedno z najwyzszych oprocentowan.
    mocno badalem jeszcze kredyt bank, ale zdecydowanie przesadzili z
    iloscia papierkow, choc to moze byc akurat specyfika kredytu na budowe
    domu. w koncu zdecydowalem sie na pko bp :) - warunki troche gorsze od
    kredyt banku, ale najmniej papierkow chcieli (troche wiecej niz ge,
    ale takie ktore i tak mialem pod reka). no i obsluga byla zdecydowanie
    lepsza (kompetencje i podejscie do klienta).
    reszta bankow nie miala zadowalajacej mnie oferty.

    wojtek

  • 4. Data: 2002-01-16 12:08:01
    Od: Witold A. Markow <P...@o...szczecin.pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2002 07:56:27 GMT, d...@p...fm (Darek Ptak)
    uzyl(a) nastepujacych klawiszy:

    >rozgladam sie za kredytem hip. dzwonilem do kilku bankow i obliczyli,
    >ze moge wziac ok. 120 000 na 25 lat.
    >gdzie obecnie maja najlepsza oferte: oprocentowanie i min. formalnosci
    >(np. bez jakis tam wyciagow z ROR)
    Najtaniej wychodzilo mi w PKO BP i BZ WBK - dosc zblizone oferty,
    reszta drozej (na moje potrzeby).

    WAM
    --
    Na ferie nad morze?
    Tylko z NadMorze.pl

  • 5. Data: 2002-01-16 12:15:50
    Od: <z...@w...home.pl>

    > jestem juz po tym etapie, wiec krotko moge cos napisac. najmniej
    > formalnosci wymaga ge bm, ale maja jedno z najwyzszych oprocentowan.

    Zgadzam sie. Poza tym dosyc liberalnie patrza np. na brak umowy na czas
    nieokreslony - kolega dostal u nich kredyt majac umowe na czas okreslony.

    > mocno badalem jeszcze kredyt bank, ale zdecydowanie przesadzili z
    > iloscia papierkow, choc to moze byc akurat specyfika kredytu na budowe

    Kredyt Bank mi sie podobal, niskie oprocentowanie, poznosilem wszystkie
    papierki ale odmowili bo developer ma w hipotece nieruchomosci kredyt
    zaciagniety na jej budowe a zaswiadczenie ze w momencie podpisania aktu
    notarialnego hipoteka bedzie czysta byla dla KB niewsytarczajaca. Koniec koncow
    biore w PKO BP.

    > domu. w koncu zdecydowalem sie na pko bp :) - warunki troche gorsze od
    > kredyt banku, ale najmniej papierkow chcieli (troche wiecej niz ge,

    Ale PKO BP jezeli sie nie myle ma oplaty za wczesniejsza splate - nie
    przeszkadza Ci to ?

    KZ

  • 6. Data: 2002-01-16 13:26:38
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > Ale PKO BP jezeli sie nie myle ma oplaty za wczesniejsza splate -
    nie
    > przeszkadza Ci to ?

    nie ma oplat, swobodnie mozna wplacac ekstra pieniadze. choc jest
    jeden haczyk - z tego co zrozumialem przy nadplatach nie pomniejszaja
    kapitalu, tylko ja sie pani wyrazila "zmniejszaja okres kredytowani od
    tylu" ;). po dodatkowym wniosku rozkladaja nadplate na pozostaly okres
    kredytowania.

    wojtek

  • 7. Data: 2002-01-16 14:57:58
    Od: "g_now" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > kapitalu, tylko ja sie pani wyrazila "zmniejszaja okres kredytowani od
    > tylu" ;). po dodatkowym wniosku rozkladaja nadplate na pozostaly okres
    ???
    nie rozumiem - można to na nasze przetłumaczyć?

  • 8. Data: 2002-01-16 15:04:27
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>

    > ???
    > nie rozumiem - można to na nasze przetłumaczyć?

    czyt. po dodatkowym wniosku odejmuja nadplate od kapitalu biezacego i od nowa
    przeliczaja raty na pozostaly okres splaty.

    wojtek

  • 9. Data: 2002-01-16 21:00:22
    Od: "Jacek Q." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek Ptak" napisał
    > rozgladam sie za kredytem hip. dzwonilem do kilku bankow i obliczyli,
    > ze moge wziac ok. 120 000 na 25 lat.
    > gdzie obecnie maja najlepsza oferte: oprocentowanie i min. formalnosci
    > (np. bez jakis tam wyciagow z ROR)

    Wg mnie to będzie ci ciężko znależć taki zestaw, tzn. tam gdzie oferta
    jest atrakcyjna (odsetki) wymagania co do kwitów rosną (i odwrotnie
    - chcesz szybko i bez formalności: płać więcej)
    Jeśli chodzi o stawki, to polecam HypoVereinsbank:
    w walutach LIBOR 6M dla danej waluty + 2,5% marży.
    Ale kwitów trochę potrzeba, żeby się z nimi dogadać.

    Jacek Kurowski

  • 10. Data: 2002-01-16 22:13:32
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Wojciech Jakobczyk" <N...@c...ci.pwr.SPAM.pl>
    napisał w wiadomości news:a23unn$1m18$1@news2.ipartners.pl...

    > gorsze od
    > ge,

    > nie
    >
    > nie ma oplat, swobodnie mozna wplacac ekstra pieniadze. choc jest

    Mi coś ktoś tłumaczył że jakiś procent od spłacanej sumy...Ale jutro jadę
    podpisać umowę więc przy okazji się wszystkiego dowiem - z tym że jak się
    właśnie okazało poza 2 % prowizji za przyznanie, chcą ubezpiecznie (0.068%
    bodajże) za rok z góry, do tego jakiś tam weksel za 150 zł - razem muszę im
    jutro zapłacić ponad 3000 zł przy kredycie ciut ponad 96000 zł.

    KZ