  • 1. Data: 2008-08-19 23:42:54
    Temat: Kredyt hipoteczny, niezgodnosc adresow
    Od: "hipium" <h...@o...pl>

    Hejka!

    Biorę właśnie kredyt hipoteczny na swoje pierwsze mieszkanko.

    Niestety adres mieszkania jest wpisany inaczej w księdze a inaczej w akcie.
    W akcie jest wpisany adres z nazwą klatki schodowej a w księdze bez nazwy klatki.

    Numer mieszkania jednoznacznie identyfikuje klatkę.
    W klatce A są mieszkania o numerach 1-10, w klatce B mieszkania o numerze 11-20.
    Moje przyszłe mieszkanie ma numer "ul. Kowalska 5/15", czyli jest w klatce B.

    Jak myślicie:
    - jaki adres mam wpisać w umowie przedstępnej
    - czy ta sytuacja może zaszkodzić/przedłużyć procedurę uzyskania kredytu w banku?

    P.S. Jak na razie biorę pod uwagę mBank, ING i DB.

    --
    Dzięki z góry za odpowiedzi, pozdrawiam, Hipium

  • 2. Data: 2008-08-22 07:08:32
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, niezgodnosc adresow
    Od: n...@g...com

> [...]
    > - jaki adres mam wpisać w umowie przedstępnej
    > - czy ta sytuacja może zaszkodzić/przedłużyć procedurę uzyskania kredytu w banku?

    Do umowy przedwstępnej nie powinno zaszkodzić wpisanie adresu z
    numerem klatki czy bez. Natomiast do samego aktu notarialnego trzebaby
    wziąć zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej (czy kogoś kto
    zarządza nieruchomością) z wyjaśnieniem jaki nprawdę jest adres, czy
    np. numer klatki nie jest używany wyłącznie do celów
    identyfikacyjnych.
    W akcie powinien znaleźć się zapis prostujący jak naprawdę wygląda
    sytuacja i dołączone to zaświadczenie.
    pozdrawiam
    Nina