  • 1. Data: 2008-08-19 20:17:12
    Temat: Przeniesienie karty do BPH
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Czy ktoś w ostatnim czasie wykonywał czynność z tematu posta?

    Jeśli istniałby ktoś taki, czy mógłby się podzielić wrażeniami? W
    szczególności czy nadal istnieje opcja niezamykania poprzedniej karty o ile
    była splacana w całości w GP oraz czy ewenttualny balance ttransfer jest
    bezprowizyjny i nieoprocentowany.

    Właśnie pod wpływem impulsu wysłałem niby-wniosek o kartę, tzn. zgłoszenie
    chęci kontaktu, a nie chce mi się grzebać po ich TOiP. Rozstawałem się z
    nimi około roku temu jeszcze przed podziałem, pora sprawdzić co się
    zmieniło.

    marekz

  • 2. Data: 2008-08-19 22:45:52
    Temat: Re: Przeniesienie karty do BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    >pora
    > sprawdziÄ? co siÄ? zmieniĹ?o.

    W Silver i Gold doszla opcja rat - chyba w tabeli oprocentowania sa
    informacje dosyc szczegulowo.

    No i nie wiem, czy dalej jest dostep internetowy bez zakladania sezama -
    mam wrazenie, ze wyrazniej zaznaczyli na stronie, ze "jesli masz konto".

  • 3. Data: 2008-08-20 18:16:13
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    > chęci kontaktu, a nie chce mi się grzebać po ich TOiP. Rozstawałem się z
    > nimi około roku temu jeszcze przed podziałem, pora sprawdzić co się

    Witam,
    2 tygodnie temu w środę złożyłem w BPH wniosek o przeniesienie do nich KK.
    Przenoszona karta była spłacana zawsze w 100% w grace period. Pani wzięła 3
    ostatnie wyciągi i zrobiła ich ksero, potem wypełniłem wniosek o KK MC.
    Następnego dnia decyzja była pozytywna i podpisałem umowę. Nowa karta przyszła
    do mnie po 7 dniach od momentu złożenia wniosku :)
    Poszło szybko, łatwo i bez problemów. Żeby w Multi tak było...
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 4. Data: 2008-08-20 18:18:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > do mnie po 7 dniach od momentu złożenia wniosku :)
    > Poszło szybko, łatwo i bez problemów. Żeby w Multi tak było...

    Dostales podglad internetowy bez posiadania konta?

  • 5. Data: 2008-08-20 18:18:48
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

> [...]
    >
    > No i nie wiem, czy dalej jest dostep internetowy bez zakladania sezama -
    >  mam wrazenie, ze wyrazniej zaznaczyli na stronie, ze "jesli masz konto".

    w sierpniu przenosiłem do BPH KK z innego banku i bez posiadania w BPH konta
    dostałem dostęp do bankowości internetowej. Sam system całkiem fajny, widać
    blokady na KK ze szczegółowym rozbiciem transakcji, co nie jest niestety normą.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 6. Data: 2008-08-20 18:35:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Paweł pisze:

> [...]
    > blokady na KK ze szczegółowym rozbiciem transakcji, co nie jest niestety normą.

    Tez uwazam, ze jeden z najlepszych podgladow i to juz od momentu blokady.

  • 7. Data: 2008-08-20 19:43:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > do mnie po 7 dniach od momentu złożenia wniosku :)
    > Poszło szybko, łatwo i bez problemów. Żeby w Multi tak było...

    Ja po złożeniu wniosku wczoraj przez net dziś miałem telefon o wybbranej
    godzinie. Pani potwierdziła dane, zrobiła wywiad ile mam innych kart i
    kredytów, nie dało się wybrać karty platynowej ani w-s w procedurze
    przenosinowej (podobnie jak w ING), więc wybrałem jedną ze zwykłych. W ciagu
    "kilku dni" ma się ze mną skontaktować wybrany odddział o ile "decyzja
    będzie pozytywna". Dostęp internetowy jak najbardziej możliwy i bezpłatny
    pomimo tego, że KK będzie jedynym produktem w BPH.

    Co do balans transferu nie chciałem pani męczyć (bo jak zapyytalem
    topoprosiła o powtórzenie pytania,więc myślę, że byłaby skazana na
    dowiadywanie się i tak), pomęczę inną panią w oddziale. Pani z własnej
    inicjatywy poinformowała mnie, że starej karty nie muszę likwidować jeśli
    nie chcę, o ile w całości jest splacana w ramach GP (a jest). Zobaczymy jak
    z tym będzie w praktyce.

    marekz

  • 8. Data: 2008-08-20 20:00:53
    Od: "Paweł" <p...@c...pl>

    > Dostales podglad internetowy bez posiadania konta?

    Tak, dostałem login do netu i kopertę z hasłem mimo, że mam u nich tylko KK.
    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2008-08-21 11:22:36
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > zgłoszenie chęci kontaktu, a nie chce mi się grzebać po ich TOiP.
    > Rozstawałem się z nimi około roku temu jeszcze przed podziałem, pora

    Co to takiego fajnego jest w KK BPH ? Pytam, bo nareszcie zredukowalem
    ilosc KK do tylu ile chcialem (3) ale jak to w zyciu bywa "nosi mnie" :)

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2008-08-21 11:56:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>