  • 1. Data: 2003-07-01 07:25:06
    Temat: Kredyt hipoteczny - prosze o rade
    Od: Adam Durok <a...@f...com.pl>

    Witam!
    W lato 2001 wzialem kredyt hipoteczny na mieszkanie w wysokosci 30.000
    zl na 10 lat.
    Wzialem go w euro.
    Mam pytanie: czy warto teraz zamienic ten kredyt na zlotowkowy?
    Ile ta operacja moze tak mniej wiecej kosztowac? Chodzi o Bank Slaski.

    Z gory dziekuje za jakiekolwiek sugestie, bo jestem laikiem w tych
    sprawach.

    Adam

  • 2. Data: 2003-07-01 07:31:19
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - prosze o rade
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Adam Durok" <a...@f...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanie: czy warto teraz zamienic ten kredyt na zlotowkowy?
    > Ile ta operacja moze tak mniej wiecej kosztowac? Chodzi o Bank Slaski.

    nie warto

    koszty banku + koszty widełek na walucie + koszty zamiany wpisu w hipotece +
    ponowne sprawdzanie zdolności kredytowej + prawdopodobnie ponowna wycena
    wartości zabezpieczenia

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-01 07:32:33
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ile ta operacja moze tak mniej wiecej kosztowac? Chodzi o Bank Slaski.
    >
    > Z gory dziekuje za jakiekolwiek sugestie, bo jestem laikiem w tych

    Teraz gdy już wzrosło, to jest już po ptokach. Strata już została
    skonsumowana, więc po co ją powiększać o koszty przewalutowania. Niektórzy
    właśnie się zastanawiają nad przewalutowaniem na Euro :-)).
    Poczytaj trochę o tendencjach w kursach walut. Jeśli wywnioskujesz, że Euro
    jeszcze znacznie wzrośnie, to wtedy może Ci się opłacać przewalutowywać.
    Decyzja i ryzyko jest Twoje.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik