  • 11. Data: 2009-06-10 10:23:17
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w Fortis a utrzymanie ROR-u
    Od: o...@g...com

    On 10 Cze, 11:04, AJ <A...@g...com> wrote:

    > Wszystko gra, z tym że skąd bank ma wiedzieć jaki będzie kurs PLN/CHF
    > 6-go każdego miesiąca i przesłać wylicznie wcześniej do mnie?

    Nie wiem jak jest w Twoim banku. przykladowo w Dombanku dostajesz SMSa
    z kwotą ktorą należy przelać. Inne banki kazą sprawdzać tabelę na ich
    stronie i przeliczać samemu kwotę. Zapytaj się w mailu żeby miec
    odpowiedź na piśmie...

    PS. Od kilku złotych nadpłaty nie stracisz wiele odsetek:)

  • 12. Data: 2009-06-10 13:53:04
    Od: "Beniowa" <b...@N...gazeta.pl>

    AJ <A...@g...com> napisał(a):

    > Ok, ostatnie pytanie zak=B3adaj=B1c, =BFe kiedy=B6 po walce ;-) za=B3o=BF=
    > =B1 mi
    > darmowe konto techniczne. Jak na to przelewa=E6 kas=EA? Mniej wi=EAcej b=EA=
    > d=EA
    > wiedzie=E6 ile wyniesie rata przy przewalutowaniu z PLN na CHF, ale
    > pewnie zawsze zostanie jaka=B6 nap=B3ata. W tej chwili mog=EA sobie nadwy=
    > =BFk=EA
    > przela=E6 z powrotem na dowolne konto. W przypadku samego konta
    > technicznego nie ma chyba takiej mo=BFliwo=B6ci?

    Nie wiem, jak w Fortisie, ale w DnB Nord konto techniczne (bezplatne) ma
    normalna funkcjonalnosc - tzn. mam do niego karte kodow i dostep internetowy
    (fakultatywny, ale platny) i nadwyzki moge przelewac sobie z powrotem.
    Proponowali mi tez karte Maestro (platna normalnie), ale poniewaz oferta kont
    jest w DnB Nord zdecydowanie do niczego, to sie nie zdecydowalem.

    Pozdrawiam, Grzegorz