    From: t...@b...zabrze.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt konsolidacyjny a hipoteka...
    Date: Sat, 29 Oct 2005 00:15:46 +0200
    Sender: t...@m...iele.polsl.gliwice.pl

    ... pod nowo kupowane mieszkanie ?

    Problem jest typowy. Mam kilka kredytów. Obciążają
    mnie obecnie ok. 1200 zł na miesiąc, przy czym zarabiam
    2300. Nie jest wesoło, bo przegiąłem pałę i wiem o tym
    dobrze. Ale czas by było coś z tym zrobić. O kredytach
    konsolidacyjnych naczytałem się, że pomagają zmniejszyć
    miesięczne zobowiązania nawet o połowę. Tylko, że ich
    zabezpieczeniem jest hipoteka nieruchomości. Co jednak,
    gdy jej nie ma? Wpadłem na takie rozwiązanie: idę do
    banku, chcąc wziąć kredyty hipoteczny na mieszkanie,
    biorę go i korzystam z opcji że część pieniedzy można
    przeznaczyć na cele dowolne. No i tak wyliczam kwotę
    kredytu, by właśnie pokryć wcześniejsze zobowiązania.
    Problemem może być jedynie to, że w BIKu będę figurować,
    jako dłużnik i mogę tego kredytu w ogóle nie dostać...
    Ale jeśli powiem w banku, o co mi chodzi, to może
    przejdzie? Co o tym sądzicie? Bo prywatnie także by
    mi się to opłaciło - wyniósłbym się wreszcie od rodziców,
    bo to wstyd w wieku 29 lat z nimi mieszkać :////

    --
    lex

    There is nothing wrong with your television set.
    Do not attempt to adjust the picture.
    WE are controlling transmission.