  • 1. Data: 2007-01-10 12:44:50
    Temat: Kredyt konsolidacyjny a hipoteka na budynku niemieszkalnym
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Witam,
    może ktoś przerabiał podobny temat. Interesuje mnie kredyt konsolidacyjny
    (pożyczka hipoteczna, KK, limity w ROR, kredyt samochodowy) z
    zabezpieczeniem hipoteką na budynku który wynajmuje firmie pod prowadzoną
    przez nich działalność gospodarczą.
    Do tej pory rozmawiałam z:
    Mbank - hipoteka na budynku mieszkalnym
    BPH - też
    Multibank - też
    ING - 30% może być pod działalnością, a reszta budynku musi być mieszkalna

    Czy ktoś szukał podobnego produktu i udało mu sie znaleźć ?
    Iwona

  • 2. Data: 2007-01-12 23:31:44
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Moim zdaniem żaden bank tego nie zrobi - ale jeśli sie mylę to daj znać na
    grupę

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-17 06:20:25
    Od: "Iwona" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Olo" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moim zdaniem żaden bank tego nie zrobi - ale jeśli sie mylę to daj znać na
    > grupę

    Chyba znalazłam, Raiffeisen Bank - wstępna rozmowa z osobą zajmującą się
    pożyczkami hipotecznymi. A jak to wyjdzie w praktyce to się okaże.

    Iwona