    From: Alojzy Kluska <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt mieszkaniowy
    Date: Wed, 17 Mar 2004 16:13:00 +0100

    Dzien dobry.
    Chcialbym kupic mieszkanie na rynku wtornym. Jednak moja sytuacja jest
    troche "pokrecona". W ubieglym roku mialem przykre zdarzenie, kiedy to
    skradziono mi samochod kupiony na raty. Jednak procedura uzyskania
    odszkodowania od ubezpieczyciela (Warta) trwala ok. 3,5 mies. i przez
    ten okres bank (GE Capital Bank) nie otrzymal kolejnych rat. Po tym
    okresie na konto banku wplynela cala kwota, lecz nie powiadamiajac mnie
    bank umiescil mnie na "czarnej liscie" dluznikow. Do tej pory nie bylem
    swiadomy tego faktu, dopiero jak upatrzylem sobie mieszkanie i chcialem
    wziac kredyt w PBK BPH na zakup dowiedzialem sie o tym w czasie
    procedury sprawdzania i oczywiscie uzyskalem odmowe kredytu. Zastanawiam
    sie, przeciez kredyt bylby zabezpieczony hipoteka, bank nie ryzykuje
    niczego. Prosze o rade, czy jest jakis sposob na wyciagniecie
    konsekwencji z GE Capital Bank, w koncu nie upowaznialem ich do
    przekazywania osobom trzecim moich danych osobowych oraz czy jest jakis
    bank, ktory pomimo tego wpisu w rejestrze moze udzielic kredytu
    hipotecznego.

    --
    Pozdrawiam,
    Alek