  • 1. Data: 2002-06-29 16:34:16
    Temat: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "marta" <m...@w...pl>

    Witam

    Czy zna ktoś może jakis bank co udzieli kredytu na mieszkanie 100% wartości
    mieszkania bo chciałabym kupić mieszkanie i dowiedziałam się ze banki
    udzielają kredytu tylko na 80% kwoty mieszknia a 20 % to musi być wkład
    własny czy jest jakaś możliwość uzyskania całej sumy a nie tylko 80%.

    Marta

  • 2. Data: 2002-06-29 18:24:03
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > udzielają kredytu tylko na 80% kwoty mieszknia a 20 % to musi być wkład
    > własny czy jest jakaś możliwość uzyskania całej sumy a nie tylko 80%.

    Tak, jest taka mozliwosc w pkobpsa. I to nie tylko w jakichs wirtualnych
    programach 'dla mlodych, profesjonalnych' ale dla kazdego. Szczegoly w
    oddzialach.

    Marek

  • 3. Data: 2002-06-29 19:38:12
    Od: "marta" <m...@w...pl>

    Właśnie patrzyłam na stronę banku i tam było napisane że w przypadku kredytu
    udzielonego w złotych:
    "60% ceny zakupu działki budowlanej,
    80% ceny zakupu nieruchomości,
    do 100% ceny wykupu mieszkania komunalnego, zakładowego lub przekształcenia
    prawa do lokalu.
    w przypadku kredytu waloryzowanego kursem walut:
    50% ceny zakupu działki budowlanej,
    70% ceny zakupu nieruchomości,
    do 100% ceny wykupu mieszkania komunalnego, zakładowego lup przekształcenia
    prawa do lokalu."
    A my chcieliśmy je od kogoś odkupić

    Marta

  • 4. Data: 2002-06-30 07:04:21
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    > Właśnie patrzyłam na stronę banku i tam było napisane że w przypadku
    kredytu
    > udzielonego w złotych:
    [...]

    Pisalem to na podstawie informacji ze strony banku z dnia 3 kwietnia 2002:

    "Od kwietnia br. bank oferuje możliwość zaciągnięcia kredytu mieszkaniowego
    WŁASNY KĄT w wysokości do 100% kosztów inwestycji poprzez ubezpieczenie
    wkładu własnego do kredytu WŁASNY KĄT. Oznacza to, że teraz również zakup
    mieszkania lub budowa domu może być w całości sfinansowana kredytem, tzn.
    bez wkładu własnego kredyto-biorcy.
    W ramach tej oferty ubezpieczona jest kwota będąca różnicą pomiędzy
    wymaganym przez bank wkładem własnym (w wysokości do 20% kosztów inwestycji)
    a wkładem po-siadanym przez kredytobiorcę.
    Wkład ubezpieczany jest aż na pięć lat, w czasie których klient ma możliwość
    spłacenia brakującej części lub całości wymaganego wkładu własnego. W
    przypadku spłaty wkła-du przed terminem, kredytobiorcy zwracana jest składka
    za niewykorzystany okres ubezpieczenia. Jeżeli natomiast wkład nie zostanie
    spłacony w tym terminie, wówczas ubezpieczenie można będzie przedłużyć na
    kolejne pięć lat.
    Składka ubezpieczenia płacona jest jednorazowo za pięcioletni okres
    ubezpieczenia i wynosi tylko 3,5% ubezpieczonej części wkładu (tj. w
    przypadku kredytu mieszkaniowe-go, np. w wysokości 100 tys. zł, składka za
    pięć lat wynosi 700 zł)."

    O szczegoly moze najlepiej zapytac sie w oddziale ?

    pozdrawiam, Marek

  • 5. Data: 2002-06-30 22:48:45
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    kredyt na 100% wartosci inwestycji mozna zaciagnac w:

    - GE
    - PKOBP SA ('udawane 100% - ale o tym pare postow nizej kto inny pisze')
    - BZWBK SA
    - wiecej nie kojarze...

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-07-01 06:58:16
    Od: "maxjar" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > - GE
    > - PKOBP SA ('udawane 100% - ale o tym pare postow nizej kto inny pisze')

    mozna dodac:
    - Fortis http://www.fortisbank.pl/

    J.