  • Data: 2006-09-20 19:49:08
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w Lukas
    Od: Adam <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mamy już wybrany lokal i kilka potencjalnych banków, gdzie złożymy wniosek o
    kredyt. Ma to być 130 tys. na 15 lat. Jednym jest Lukas. W terorii mają
    niezłe warunki, ale zaskoczyli mnie, że nie pokażą wzoru umowy kredytowej -
    czyli podisujesz prawie w ciemno. Pytanie czy ktoś korzystał może z kredytu
    mieszkaniowego w tym banku i jakie wrażenia ? Czy mają jakieś chaczyki ?
    Tak w ogóle to na liście banków mamy jeszcze PEKAO SA, NORDEA i BPH. Może
    jakieś uwagi o tych bankach ? Widziałem wiele niemiłych opini o mBanku, ale
    nie za bardzo o tych z naszej listy.
    Z góry dzięki za pomoc.
    --
    Adam