  • Data: 2006-09-20 22:36:49
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w Lukas
    Od: "Piterson" <p...@h...plum.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek23" <j...@p...pl> napisał(a):
    > Jak to, przeciez nie podpisujesz w ciemno, przeciez ci cos daja do
    > podpisania w trakcie zawierania umowy wiec przeczytasz i nie podpiszesz.

    No właśnie, przecież umowę zawsze można nie podpisać. W dzisiejszych
    czasach jak coś Ci nie będzie pasowało, to sobie za jakiś czas możesz
    zmienić kredyt hipoteczny i przenieść się do innego banku. Najważniejsza to
    jest umowa z deweloperem, bo tu mogą być większe kruczki, niż w tej
    bankowej. A tak poza tym, to moja siostra ma kredyt hipoteczny w Lukasie i
    bardzo sobie chwali, bo było szybko i bez problemów.

    Pozdrawiam,
    Piterson