  • 1. Data: 2009-10-16 17:54:40
    Temat: Kredyt na PGE w BOŚ. Lewar *10, prowizja do 0.5%
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    Wielkość kredytu:
    - do 1000 % środków własnych

    Prowizja przygotowawcza :
    - 0,20% dla kredytów od 2 mln zł do 10 mln zł
    - 0,25% dla kredytów od 1 mln zł do 1,999 mln zł
    - 0,30% dla kredytów od 500 tys. zł do 999 tys. zł
    - 0,50% dla kredytów od 100 tys. zł do 499 tys. zł

    Oprocentowanie kredytu:
    - 0% do dnia rozliczenia transakcji zakupu (do 02-11-2009 r.)
    - WIBOR 3M +4,5 % od dnia rozliczenia transakcji zakupu ( od 02-11-2009 r)

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2009-10-18 18:44:07
    Temat: Re: Kredyt na PGE w BOŚ. Lewar *10, prowizja do 0.5%
    Od: maciek <u...@g...com>

    mbank wygrywa ale i tak lipa

  • 3. Data: 2009-10-19 07:45:03
    Od: "Gregor" <g...@g...pl>

    maciek <u...@g...com> napisał(a):

    > mbank wygrywa ale i tak lipa
    a ktos moglby mi jakos uproscic jak rozumiec te zapisy w ofercie mBankowej:
    prowizja za podwyższenie kwoty kredytu:

    - od 10 000,00 PLN do 99 999,99 PLN - 0,35%
    - od 100 000,00 PLN do 499 999,99 PLN - 0,30%
    - od 500 000 PLN - 0,25%

    czyli jakbym chcial np. wziac kredyt na 3mln zl to place prowizje 0,25%?
    To gdzie tutaj jest lepiej niz w bossie? jak tam jest 0,2%.
    Pozdr.
    Gregor

  • 4. Data: 2009-10-19 07:53:54
    Od: "Gregor" <g...@g...pl>

    jeszcze jedno pytanie, bo nie bralem nigdy kredytu na zakup akcji czy te
    prowizje przygotowawcze to sie placi od wzietego kredytu? czy jesli bedzie
    duza redukcja i okaze sie ze kupilem akcje tylko za "swoje" to i tak te 0,2%
    czy 0,25% bede musial zaplacic?
    Pozdr.
    Gregor

  • 5. Data: 2009-10-19 08:42:47
    Od: GK <g...@g...pl>

    A jak to jest ze zleceniami? Mogę złożyć zlecenie na zakup w ofercie
    publicznej, ale tam jest możliwość wpisania innej ceny niż te 23 złote.
    To jak to jest? Można wpisać np. 23,50 zł i te wyższe oferty będą brane
    pod uwagę bardziej niż te mniejsze? O co tu chodzi?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 6. Data: 2009-10-20 11:28:12
    Od: maciek <u...@g...com>

    On 19 Paź, 09:53, "Gregor" <g...@g...pl> wrote:
> [...]
    > duza redukcja i okaze sie ze kupilem akcje tylko za "swoje" to i tak te 0,2%

    prowizje płacisz od wnioskowanego kredytu ;)
    co do roznicy na korzysc mbanku hmmm jesli bierzesz kredyt 3 mln to
    owszem te 0,5 jest istotne ale przy nizszych kwotach prowizja jest
    taka sama. Oprocentowanie w bossie jest duzo wyzsze z tego co pamietam
    to chyba jakies 2%. i Najwazniejsze ze mbank nie bierze prowizji za
    kupno akcji na pierwotnym a bossa łyka 0,2%

  • 7. Data: 2009-10-20 14:20:03
    Od: sith <s...@g...com>

    On 20 Paź, 13:28, maciek <u...@g...com> wrote:
> [...]
    > to chyba jakies 2%. i Najwazniejsze ze mbank nie bierze prowizji za
    > kupno akcji na pierwotnym a bossa łyka 0,2%

    Różnica jest jeszcze taka, że odsetki w mbanku płacisz od 26.10, a w
    bossie dopiero od 02.11.

    --
    Sith