  • 1. Data: 2007-01-15 12:08:49
    Temat: Kredyt na auto w Multi
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    tak go ładnie reklamują na stronie, szkoda, ze nie ma tam ani slowa o
    prowizji, ktora wynosi:

    0,5 - 5% ;-((

    wysokosc oprocentowania okreslona OD, ale szczegoly i wyliczenia TYLKO w
    placowce banku, przez tel. niczego sie nie zalatwi

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2007-01-15 12:30:20
    Temat: Re: Kredyt na auto w Multi
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > wysokosc oprocentowania okreslona OD, ale szczegoly i wyliczenia
    > TYLKO w placowce banku, przez tel. niczego sie nie zalatwi

    Wlasnie tez mnie interesowaly te % i prowizja, bo zapis OD to nic nie
    mowi. Za to w salonach daja teraz kredyty praktycznie na dowod (i
    oswiadczenie), przynajmniej jezeli samochod kosztuje <50 tys PLN.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-01-15 12:42:47
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wlasnie tez mnie interesowaly te % i prowizja, bo zapis OD to nic nie
    > mowi. Za to w salonach daja teraz kredyty praktycznie na dowod (i
    > oswiadczenie), przynajmniej jezeli samochod kosztuje <50 tys PLN.

    no to teraz juz wiesz jaka "fajna" jest oferta Multi...

    ponoc kredyty hipoteczne maja jeszcze w miare ciekawe, ale pozostale
    kredyty relatywnie drogie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-15 15:44:54
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eofst5$duk$9@node4.news.atman.pl...

    > no to teraz juz wiesz jaka "fajna" jest oferta Multi...
    >
    > ponoc kredyty hipoteczne maja jeszcze w miare ciekawe, ale
    > pozostale kredyty relatywnie drogie

    Hipoteczne - jedne z najdroższych w PL. Za to spora "wartość
    dodana" do nich.

    marekz

  • 5. Data: 2007-01-16 08:16:18
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Hipoteczne - jedne z najdroższych w PL. Za to spora "wartość
    > dodana" do nich.
    >
    > marekz

    a co w szczególnosci jest tą wartością dodaną?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-16 14:49:59
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eoi1lf$vg9$1@node4.news.atman.pl...

    > a co w szczególnosci jest tą wartością dodaną?

    Darmowy rachunek przez te wszystkie lata z darmowymi przelewami.
    Kredyt (mowie o kredycie w PLN do denominowane to dla mnie
    choroba) mozesz sobie zbilansowac na zero i odsetek nie placic, a
    rachunek dalej ci funkcjonuje, to najwiekszy bonus, jak ktos robi
    duzo przelewow.
    Wysoki poziom onlajnowosci tego rachunku, debetowa wypukla do
    rachunku tez za darmo. Inne kredyty w cenie hipotecznego.

    marekz

  • 7. Data: 2007-01-16 14:59:37
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Wysoki poziom onlajnowosci tego rachunku, debetowa wypukla do
    > rachunku tez za darmo. Inne kredyty w cenie hipotecznego.

    No to zyskałbym 9 zł miesięcznie. Przy kilkuset tysiącach złotych
    kredytu to raczej dość mizerna wartość dodana. Przelewy i tak są darmowe.

    Moze jeszcze przydatne byłoby zwolnienie z prowizji przy innych
    kredytach, oczywiscie jezeli ktos korzysta...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2007-01-16 15:06:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:eoip9o$vg9$13@node4.news.atman.pl...

> [...]
    > i tak są darmowe.
    >
    > Moze jeszcze przydatne byłoby zwolnienie z prowizji przy innych
    > kredytach, oczywiscie jezeli ktos korzysta...

    Uwazam, ze nieadekwatnie to porownujesz. Jak juz chcesz miec
    kredyt, to mam wrazenie (ale byc moze to jest juz nieaktualne
    wrazenie), ze banki na rozne podstepne sposoby zmuszaja cie do
    zakladania u nich rachunkow, ktorych prowadzenie jest platne lub
    tez przelew z nich sa platne, albo co gorzej chca zebys na nie cos
    wplacal lub przelewal itp. manewry typu platne karty debetowe.
    Dodatkowo nie ma bilansowania. Wiec wtedy zeby miec rachunek z
    bezplatnymi przelewami, musialbys zalozyc kolejny rachunek w innym
    banku, ewentualnie wziac do niego karte, ktory to rachunek i karta
    beda prawdopodobnie platne.

    Nie chwale tutaj Multi, ale jesli chodzi o oferte, to dopoki nie
    musze sie stykac z ich zywym pracownikiem (a to nastepuje
    sporadycznie), jestem ogolnie zadowolony. Choc jak pisze, jest to
    bardzo droga oferta. Ale bez jakichs kruczkow i niejasnych
    zagrywek, o ile ktos zdaje sobie sprawe z tego co podpisuje.

    marekz

  • 9. Data: 2007-01-16 16:56:16
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 16.01.2007 MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał/a:
    > Wysoki poziom onlajnowosci tego rachunku, debetowa wypukla do
    > rachunku tez za darmo. Inne kredyty w cenie hipotecznego.

    Debetowa wypukła za darmo? Rozumiem, że to promocja akurat do tego hipo?
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2007-01-16 18:32:00
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w
    wiadomości news:slrneqq0vg.3r0.samotnik@samotnia.zagle.org.pl..
    .

    > Debetowa wypukła za darmo? Rozumiem, że to promocja akurat do
    > tego hipo?

    Nie, to chyba standard do wszystkich hipo od poczatku ich
    istnienia. A na pewno do zlotowkowych. Visa Classic z limitem
    dziennym na gotowkowe ustawialnym do 15kzl. Uznania obslugiwane
    bez zarzutu. Euronety + BZWBK + te jakies trzecie za darmo.

    marekz