  • 1. Data: 2007-01-15 11:41:51
    Temat: Od 2001 roku zaoszczędziłeś na kredycie we Frankach około 40 000 zł.
    Od: "Michał Asman" <b...@a...com.pl>

    Od 2001 roku zaoszczędziłeś na kredycie we Frankach około 40 000
    zł.

    Koszt kredytu w złotówkach od stycznia 2001 do grudnia 2006. w
    przykładowej kwocie 100 000 zł zaciągniętego na 30 lat zakładając
    kredyt ze zmienna stopą procentową w PLN:

    Do dziś zostało by nam do spłaty przy
    60 racie spłaty tego kredytu 97 663,22 zł kapitału, do którego
    dodajemy raty odsetkowo kapitałowe, które byśmy/zapłaciliśmy od
    początku kredytu w wysokości 61 716,76zł to nam daje 159 379,98zł
    całkowity koszt kredytu.
    Koszt kredytu we Frankach szwajcarskich od stycznia 2001 do grudnia
    2006. w przykładowej kwocie 100 000 zł zaciągniętego na 30 lat
    zakładając kredyt ze zmienna stopą procentową w CHF:

    Do dziś zostało by nam do spłaty przy 60 racie tego
    kredytu po przeliczając franki na złotówki 89 442,20 zł kapitału,
    do którego dodajemy raty odsetkowo kapitałowe, które
    byśmy/zapłaciliśmy od początku kredytu w wysokości 30 398,89zł to
    nam daje 119 841,09 zł całkowity koszt kredytu.
    Porównując koszty obuch kredytów zaoszczędziliśmy na kredycie we
    Frankach około 40 000 zł.

    z poważaniem
    Michał Asman

  • 2. Data: 2007-01-15 13:00:55
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Michał Asman" <b...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >Porównując koszty obuch kredytów zaoszczędziliśmy na kredycie we

    Nie lubię się czepiać ale słowo "obuch" stosujesz systematycznie w swoich
    elaboratach o kredytach w CHF. Nie wiem tylko jak rozumieć zdanie z
    obuchem w treści bo obuch to tępo zakończona część siekiery lub rodzaj
    broni http://pl.wikipedia.org/wiki/Obuch

    Zostałeś w dzieciństwie uderzony jakimś obuchem w głowę? Co ma do tego
    CHF?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2007-01-15 13:26:06
    Temat: [OT] Ile od 2001 roku straciłeś nie inwestując 100000 w fundusz akcji...
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Michał Asman" <b...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > przykładowej kwocie 100 000 zł zaciągniętego na 30 lat zakładając

    No to policz jeszcze ile byśmy mieli do spłaty gdybyśmy tych 100 000
    wsadzili w jakiś fundusz akcji.... Jak już sobie tak gdybamy...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-01-15 18:33:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-01-15 12:41, Michał Asman stwierdził, że:
    > Od 2001 roku zaoszczędziłeś na kredycie we Frankach około 40 000
    > zł.

    Monotonne i nudne to się robi...

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 5. Data: 2007-01-15 18:43:16
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Dnia 2007-01-15 12:41, Michał Asman stwierdził, że:
    > Monotonne i nudne to się robi...
    Pan Asman jest doradca finansowym/kredytowym. Liczy na to ze ktos
    zerknie w meila z ktorego wysyla wiadomosci, podazajac tym tropem
    wejdzie na odpowiednia strone www i moze da mu zarobic:)
    Ciebie to nudzi, mnie tez, ale moze znajdzie sie ktos kto odniesie jakis
    pozytek z tego przynudzania :P
    --
    badzio

  • 6. Data: 2007-01-15 19:37:00
    Od: Sierp <s...@n...net>

    badzio napisał(a):
    > Ciebie to nudzi, mnie tez, ale moze znajdzie sie ktos kto odniesie jakis
    > pozytek z tego przynudzania :P

    niewatpliwie imć asman, ktory po prostu spamuje..

    Sierp

  • 7. Data: 2007-01-15 20:45:45
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    On Mon, 15 Jan 2007 14:00:55 +0100, "gg" <d...@d...d.> wrote:

> [...]
    >elaboratach o kredytach w CHF. Nie wiem tylko jak rozumieć zdanie z
    >obuchem w treści bo obuch to tępo zakończona część siekiery lub rodzaj

    Obuch obuchem, ale nawet nie przypuszczacie, z ilu części składa się
    siekiera właściwa - czyli ta metalowa część :)))

    http://www.zsl.bialowieza.lasy.pl/dyd/siekiera/sieki
    era.htm

    PG

  • 8. Data: 2007-01-15 21:14:32
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Sierp <s...@n...net> wrote:

    > niewatpliwie imć asman, ktory po prostu spamuje..

    Znaczy nietylko ja mam wrażenie że go trzeba jak najszybciej wysłać do
    abuse? :-)
    Bo psychiatra już mu nie pomoże (ja kurde też lubię franki od jakiegoś
    czasu, ale żeby aż tak? :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2007-01-15 22:14:25
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Znaczy nietylko ja mam wrażenie że go trzeba jak najszybciej wysłać do
    > abuse? :-)
    > Bo psychiatra już mu nie pomoże (ja kurde też lubię franki od jakiegoś
    > czasu, ale żeby aż tak? :-)

    slij, bedziesz mial wieksza sile przebicia, niz ja :-)
    Tylko, ze kolega spamer dobrze wie, co robi, i korzysta z grup
    google'a..

    Sierp

  • 10. Data: 2007-01-17 19:57:50
    Od: "Michał Asman" <b...@a...com.pl>

    badzio napisał(a):
> [...]
    > wejdzie na odpowiednia strone www i moze da mu zarobic:)
    > Ciebie to nudzi, mnie tez, ale moze znajdzie sie ktos kto odniesie jakis

    nie oto mi chodzi.

    michał asman