  • 1. Data: 2004-12-10 14:04:51
    Temat: Kredyt na firme
    Od: "pluszaq" <p...@s...pl>

    Czy moze mi ktos rozjasnic zagadnienie?:

    na przykladzie BPH - z tego co sie dowiedzialem to przyznaje on kredyt
    inwestycyjny dla firm, oprocentowanie 6,66 (wg, wibor 1m) czy mam rozumiec
    ze jest to oprocentowanie miesieczne? (czyli lekko licząc 80% w skali roku
    ?) czy to sie jakos inaczej liczy.

    Ile banki wymagaja wkladu wlasnego przy takich kredytach?

  • 2. Data: 2004-12-10 18:04:41
    Temat: Re: Kredyt na firme
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pluszaq" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ?) czy to sie jakos inaczej liczy.
    >
    > Ile banki wymagaja wkladu wlasnego przy takich kredytach?

    Oprocentowanie liczy się WIBOR1M + marża
    Nie liczyłbym na oprocentowanie 6,66 bo tyle wynosi WIBOR1m
    Oprocentowanie liczy sie w skali roku
    Wkład własny - zazwyczaj minimum to 20% inwestycji NETTO

    Darek