  • 11. Data: 2003-04-23 10:36:44
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b85nu8$6c8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chyba tylko nienormalny wzialby kredyt Pola na 6,5 % (stale
    oprocentowanie).
    > Za rok oprocentowanie rynkowe moze byc nizsze.

    Ale za 10 lat moze byc duzo wyzsze...

    Znam przypadek ludzi, ktorzy kupili mieszkanie za kredyt na poczatku lat 80
    ze stalym oprocentowaniem czy jakos podobnie. Dokladnie nie pamietam bo to
    bylo dawno.
    I na poczatku kwota byla ogromna. Ale jak przyszedl przelom lat 80/90 to
    pozostala
    czesc rat mozna bylo zaplacic z niecalej jednej pensji...

    > Ale znajda sie pewnie tacy nieswiadomi desperaci.

    Wiec twierdzenie, ze stale jest na pewno zle raczej nie jest na miejscu.

    Oczywiscie jezeli wejdziemy do UE a pozniej do strefy Euro to raczej sie
    to nie powtorzy. Tylko czy wejdziemy do Euro strefy (i kiedy) to chyba
    trudno przewidziec. Fajnie brzmia zapewnienia o roku 2007, ale
    cos mi sie wydaje to nierealne:(

    A kto da gwarancja, ze za 10 lat oprocentowanie kredytow nie bedzie wyzsze
    niz obecnie
    (jezeli nie wejdziemy do strefy Euro)?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 12. Data: 2003-04-23 10:41:24
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    poza tym przy boomie gosp. stopy ida w gore :)

    wiec stopy zagraniczne pojda w gore a nasze pozostana w miejscu lub tez do
    gory zakladajac 1-2% nadwyzke w % z uwagi na to ze jestesmy emerging market
    :)

  • 13. Data: 2003-04-23 10:46:03
    Od: "Bolo" <a...@p...onet.pl>

    Właśnie sprawdzałem ale tam to tak napisane że trudno co kolwiet znaleść.

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b85qpq$cmj$1@news.onet.pl...

  • 14. Data: 2003-04-23 10:46:24
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

  • 15. Data: 2003-04-23 11:48:59
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    > Właśnie sprawdzałem ale tam to tak napisane że trudno co kolwiet znaleść.

    Ich strony rzeczywiście kiepsko chodzą i są zagmatwane.
    Wejdź na www.pkobp.pl w opcje Oferta/Bankowość detaliczna/Indywidualni i
    wybierz Własny kąt. Na kolejnych stronach wszystko znajdziesz. A najlepiej
    pójdź do większego oddziału i niech paniusia od kredytów Ci wszystko napisze
    i się pod tym podpisze.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 16. Data: 2003-04-23 12:22:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > Czyli jest to kredyt ekstralokum

    Tak. Dokładniej oprocentowanie WIBOR3M+1,0%=7,11% (dla wkładu własnego >=40%)
    oraz WIBOR3M+1,5% =7,66% (dla wkładu w granicach 5%-20%); przy wkładzie
    mniejszym niz 20%, kwota do 20% musi byc dodatkowo ubezpieczona. Poczynając od
    1 maja oprocentowanie będzie w granicach 6,90 - 7,40%, ponieważ WIBOR3M będzie
    rzędu 5.90% a może jeszcze mniejszy.
    Tensor1.
    PS. Informacja o prowizji 2% nie jest raczej prawdziwa i moze sie tylko odnosić
    do jakiegoś bardzo pazernego oddziału KB lub jej nadawca coś pomylił. Standard
    to 0.9%.

  • 17. Data: 2003-04-23 12:44:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > PS. Informacja o prowizji 2% nie jest raczej prawdziwa i moze sie
    > tylko odnosić do jakiegoś bardzo pazernego oddziału KB lub jej
    > nadawca coś pomylił. Standard to 0.9%.

    A w ilu oddziałach sprawdzałeś, że wiesz o standarcie 0,9%? To jest
    standard, bo Ty taki dostałeś :D ???

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-04-23 13:57:15
    Od: t...@p...onet.pl

    > A w ilu oddziałach sprawdzałeś, że wiesz o standarcie 0,9%? To jest
    > standard, bo Ty taki dostałeś :D ???
    >
    > --
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    W moim mieście w czterech. Nie osobiście. Robili to ludzie, którym poleciłem
    ten kredyt i są zadawoleni (oczywiście jak dotąd). Pozdrowienia Tensor1.

    PS Poza tym jeszcze w dwóch innych różnych miastach. Zgadzam się jednak, że
    próbka jest niereprezentatywna. Jednak różnica pomiędzy 0,9% a 2,0% jest tak
    duża, że pozwoliłem sobie na powyzsze stwierdzenia.