  • 1. Data: 2003-04-23 06:57:05
    Temat: [Bank Handlowy] zdobył tytuł najlepszego banku w Polsce
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    W rankingu "Best Emerging Market Banks 2003" opublikowanym przez magazyn
    Global Finance, Bank Handlowy zdobył tytuł najlepszego banku w Polsce.
    W uzasadnieniu nagrody podkreślono, ze wyróżnione w regionie banki
    świadczyły usługi na najwyższym poziomie, mimo trudnej sytuacji gospodarczej
    w roku ubiegłym.
    Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się we wrześniu w Dubaju, podczas
    dorocznego spotkania International Monetary Fund i World Bank.

    http://www.online.citibank.pl/portal/citi_home_cente
    r.jsp

    rok temu wygral Pekao S.A.

    POLAND
    Bank Pekao
    Strategy: Pekao is the leading light in a banking sector that itself is
    heading Poland's economic recovery. By mid-April the bank's shares had risen
    by almost 40% in 2002. That partly reflects a revolution sparked by
    part-owners Unicredito and Allianz.The bank decided to defend interest
    margins even at the cost of market share. That decision paid off in 2001:
    Pekao hiked profits by 65% from 2000.

    Innovation: Deploying Unicredito's Pioneer range of funds has helped grow
    the bank's share of the investment fund market from 20% to 24% this year-an
    important move, given a clear shift in customer preferences away from bank
    deposits. The bank has introduced new products into the retail market, such
    as debit cards and insurance.

    --

    JaKi

  • 2. Data: 2003-04-23 06:58:34
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Wed, 23 Apr 2003 08:57:05 +0200, JaKi pisze:

> [...]
    > Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się we wrześniu w Dubaju, podczas
    > dorocznego spotkania International Monetary Fund i World Bank.

    A ile kosztuje taki tytuł? Pytam się, bo udział w "renomowanym programie
    nagradzającym najlepsze polskie przedsiębiorstwa 'Teraz Polska'" kosztuje
    horendalna kasę.

    A przy okazji długi ROTL.

    --

    --w

  • 3. Data: 2003-04-23 07:03:21
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nagradzającym najlepsze polskie przedsiębiorstwa 'Teraz Polska'" kosztuje

    he he he :) tych informacji nie podali :) za rok BRE jak odrobi straty
    bedzie go stac na taki tytul :)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-04-23 07:11:24
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Wed, 23 Apr 2003 09:03:21 +0200, JaKi pisze:

    > he he he :) tych informacji nie podali :) za rok BRE jak odrobi straty
    > bedzie go stac na taki tytul :)

    Sądzisz że citi już odrobił straty? ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2003-04-23 07:39:45
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Sądzisz że citi już odrobił straty? ;-)

    Nie chcialo mi sie glebiej szukac :) wiec skopiuje z raportu za 2002 rok :)

    Zgodnie z umową z dnia 14 lutego 2003 r. przeprowadziliśmy badanie
    sprawozdania finansowego Banku, na które składa się:

    1. wprowadzenie do sprawozdania finansowego;

    2. bilans sporządzony na dzień 31 grudnia 2002 r., który po stronie
    aktywów i pasywów wykazuje sumę 32.181.607 tys. zł;

    3. współczynnik wypłacalności;

    4. zestawienie pozycji pozabilansowych udzielonych wykazujące na dzień
    31 grudnia 2002 r. kwotę 9.600.258 tys. zł;

    5. rachunek zysków i strat za rok obrotowy kończący się tego dnia
    wykazujący zysk netto w kwocie 242.689 tys. zł; <= = = = = = =

    6. zestawienie zmian w kapitale własnym za rok obrotowy od 1 stycznia
    2002 r. do 31 grudnia 2002 r. wykazujące zwiększenie kapitału własnego o
    kwotę 63.419 tys. zł;

    7. rachunek przepływów pieniężnych za rok obrotowy kończący się tego
    dnia, wykazujący zmniejszenie stanu środków pieniężnych netto o kwotę
    1.717.735 tys. zł;

    8. dodatkowe informacje i objaśnienia.

    Pliki do pobrania ze strony Citka :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-04-23 07:49:26
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Wed, 23 Apr 2003 09:39:45 +0200, JaKi pisze:

    > 5. rachunek zysków i strat za rok obrotowy kończący się tego dnia
    > wykazujący zysk netto w kwocie 242.689 tys. zł; <= = = = = = =

    Ha! Odrobili jednak straty. Dlatego sobie tytuł najlepszego banku
    zorganizowali ;-)

    Ciekawe czy było to odrobienie strat metodą Dilberta - jeśli pozbędziemy się
    klientów, to pozbędziemy się strat jakie nam oni generują ;-}

    --

    --w

  • 7. Data: 2003-04-23 09:56:34
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > A ile kosztuje taki tytuł? Pytam się, bo udział w "renomowanym programie
    > nagradzającym najlepsze polskie przedsiębiorstwa 'Teraz Polska'" kosztuje
    > horendalna kasę.

    Są specjalne zagraniczne firmy, które za kasę - całkiem niezłą - przyznają
    różne dziwnie brzmiące tytuły, nagrody, wyróżnienia i certyfikaty. Właściwie
    tylko wystarczy zapłacić. Było kiedyś o tym głośno.

    Pozdrawiam,
    BaLab
    (The Bussiness & Finance Leader, Vienna 2003)

  • 8. Data: 2003-04-23 09:58:30
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Wed, 23 Apr 2003 11:56:34 +0200, "BaLab" <b...@p...com> pisze:

    > Są specjalne zagraniczne firmy, które za kasę - całkiem niezłą - przyznają
    > różne dziwnie brzmiące tytuły, nagrody, wyróżnienia i certyfikaty. Właściwie
    > tylko wystarczy zapłacić. Było kiedyś o tym głośno.

    Stąd mnie tylko kwota interesuje ;-)

    --

    --w