  • Data: 2008-09-03 09:25:45
    Temat: Kredyt na zakup mieszkania
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Przeglądałem archiwum jednak nie znalazłem satysfakcjonującej
    odpowiedzi. Uprzedzam ze jestem kompletnym laikiem w temacie kredytów
    ale mam pytanie co kredytu na zakup mieszkanie. Mam okazję kupić
    mieszkanie brakuje mi do zamknięcia budżetu 70000 zł. Właśnie na tę
    kwotę planuje wziąć kredyt tylko pytanie jaki? Okres spłaty to max 5 lat
    najlepiej 4. Co do zdolności kredytowej nie będzie najmniejszego problemu.
    Może ktoś przerabiał temat i mógłby mnie jakoś nakierować.

    Pozdrawiam
    Leo