    From: Jasiu <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Kredyt na zakup samochodu
    Date: Sat, 03 Apr 2004 22:58:49 +0200

    Witam!
    Mam zamiar zaciągnąc kredyt na zakup samochodu używany rocznik do 5 lat.
    Nigdy nie brałem kredytu na samochód jak to wygląda bank dopisany w
    dowodzie rej. jako współwłaściciel??
    Co po słacie trzeba od nowa rejestrować samochód ??
    Czyli podczas zakupu trzeba to zgłosić??
    Czy mogę równiez bez udziału komisu czy dealera otrzymać taki kredyt,
    jak to wygląda najpierw umowa przedwstępna??
    Przepraszam może głupie pytania ale za bardzo nie wiem jak to zrobić.
    A do tego jeszcze jedno pytanie w jakiej walucie radzicie taki kredyt
    wziąć??
    --
    Pozdrowienia
    Jasiu