  • 1. Data: 2006-11-08 06:58:48
    Temat: Kredyt na zakup samochodu?
    Od: Kuba <j...@N...onet.pl>

    Witam,
    Chciałbym się Was ,,poradzić" co do kredytu na samochód. Sytuacja wygląda
    tak: podpisałem umowę o prace na okres próbny (1100zł netto). Jestem też
    pełnomocnikiem firmy znajomego, dotychczas robiłem to za kasę "pod stołem",
    ale teraz mogę z nim spisać umowę zlecenia powiedzmy na 1100zł brutto (z
    tego co się orientowałem będzie to jakieś 950zł netto przy założeniu, że
    mam umowę o prace winnym miejscu.

    Chciałbym wziąć kredyt w wysokości 14-15 tysięcy zł, ale:
    - czy są banki gdzie jest możliwość wydania części kasy na samochód (około
    10 000) a reszty na cel dowolny?
    - Czy są banki, które udzielają kredytu kilka tygodni przed planowanym
    zakupem samochodu? Chodzi mi o to, że ciężko jest znaleźć auto w dobrym
    stanie technicznym i spełniające wcześniej założone wymagania. Jeśli już
    się to uda to transakcja przebiega szybko - około 2-3 dni. Jeśli już znajdę
    odpowiednie auto nie chciałbym aby mi ono ,,uciekło" z powodu formalności
    związanych z kredytem. Jeśli bym się zdecydował na wyjazd po auto do
    Niemiec to bez pieniędzy nie pojadę.

    Bardzo proszę grupowiczów o wszelkie sugestie i rady.

    Pozdrawiam
    Kuba