  • 1. Data: 2004-01-09 16:06:55
    Temat: Kredyt o północy w Media Markt w łodzi ... - czy to bezpieczne ?
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów brał udział w spędzie w Łodzi w Media Markcie ... ?
    Czy były jakieś kredyty promocjami dorównującymi promocjom samego sklepu ?

    Pozdrawiam
    SP

    P.S.
    http://www.kopernet.eu.org/~promilek/mm.exe <= Plik z 5 zdjęciami wykonanymi
    w Media Markt po demolce ... Archiwum SFX by WINRAR

  • 2. Data: 2004-01-09 18:20:15
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    <d...@c...gazeta.pl> napisał w
    > Czy były jakieś kredyty promocjami dorównującymi promocjom samego sklepu ?

    ze niby kredyt z lamaniem zeber - czy jak ??

    > http://www.kopernet.eu.org/~promilek/mm.exe <= Plik z 5 zdjęciami
    wykonanymi
    > w Media Markt po demolce ... Archiwum SFX by WINRAR

    zdjecia w formacie exe ? pierwsze slysze - to chyba cos ala o w morde -
    media markt ???
    dziekuje niepotestuje - dla zasady

  • 3. Data: 2004-01-09 18:25:55
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > ze niby kredyt z lamaniem zeber - czy jak ??

    No .. ale bez prowizji ;)

    > zdjecia w formacie exe ? pierwsze slysze - to chyba cos ala o w morde -
    > dziekuje niepotestuje - dla zasady

    Zdjęcia są w formacie JPG ... dla zminimalizowania zajkmowanego miejsca
    spakowane WINRAREM jako archiwum SFX (Samorozpakowujące się) ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 4. Data: 2004-01-09 18:40:15
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik"
    <d...@c...gazeta.pl> napisał w
    > Zdjęcia są w formacie JPG ... dla zminimalizowania zajkmowanego miejsca

    i robia format c:/u ? :---))) hi hi
    faktycznie zajkmowane miejsce spada wowczas do zera :-)))))))))))

  • 5. Data: 2004-01-09 18:53:16
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    > i robia format c:/u ? :---))) hi hi

    W pupę się pocałuj ;) Łaski bzy ... trzymam je tam tylko do niedzili ;) ...
    Bo mi się miejsce na stronkę skurczyło ;)

    Pozdrawiam
    SP

  • 6. Data: 2004-01-09 20:45:43
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl>

    <d...@c...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W pupę się pocałuj ;) Łaski bzy ... trzymam je tam tylko do niedzili ;)
    > ... Bo mi się miejsce na stronkę skurczyło ;)

    faktycznie to spakowane fotki
    tylko nie moge do tej pory dojsc PO CO, skoro rozpakowane zajmuja 2 612 986
    bajtów, natomast spakowane WIECEJ, bo 2 659 800

    ROTFL

    pozdrawiam
    Jarek Krochmalski

  • 7. Data: 2004-01-09 20:56:45
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl> napisał w
    wiadomości news:btn3ts$kot$1@news.lublin.pl...

> [...]
    986
    > bajtów, natomast spakowane WIECEJ, bo 2 659 800

    Bosz ... zapomłem, że SFX dopisuje takie małe wariactwo ;) ... Rzeczywiście

    Piętnuję Sam siebie za inteligencję poznawczą ;)

    A rzeczowo do fotek - wiem, że zamazane - podobały się ?

    Pozdrawiam
    SP

  • 8. Data: 2004-01-09 21:06:52
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl>

    > A rzeczowo do fotek - wiem, że zamazane - podobały się ?

    taa - ku przestrodze.... :)

    pozdro
    Jarek Krochmalski

  • 9. Data: 2004-01-10 00:15:13
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@[nospam]wp.pl> wrote in message
    > faktycznie to spakowane fotki
    > tylko nie moge do tej pory dojsc PO CO, skoro rozpakowane zajmuja 2 612
    986
    > bajtów, natomast spakowane WIECEJ, bo 2 659 800

    Bo się łatwiej ściąga jeden ZIP/EXE/cokolwiek niż np 10-50 zdjęć osobno. I
    nie ma tu z czego rotflować :)

    pzdr
    KK

  • 10. Data: 2004-01-10 02:06:36
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Bo się łatwiej ściąga jeden ZIP/EXE/cokolwiek niż np 10-50 zdjęć osobno. I
    > nie ma tu z czego rotflować :)

    W imieniu SP ;) (I pod jego postacią tylko w stanie "lotnym") informuję, że
    Stasio piętnował się właśnie za 1 cytowane zdanie ;) ... Narzekał na miejsce
    ... więc sam sobie wyciął (em) ZONKA ;)

    Pozdrawiam ...

    EP