  • 1. Data: 2009-06-18 20:52:38
    Temat: Kredyt odmawialny w mBanku
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    jak działa taki kredyt ?
    Czy otwierają nowy rachunek i przelewam sobie z niego ? czy topo prostu tak
    mądrze trochę inaczej nazwane "saldo debetowe" (w pekao "overdraft" jak by
    nie dało się po polsku) i po prostu przy saldzie 0,00 mam dostępne np. 1000
    ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 2. Data: 2009-06-18 20:59:31
    Temat: Re: Kredyt odmawialny w mBanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > nie dało się po polsku) i po prostu przy saldzie 0,00 mam dostępne np. 1000

    W Mutlibanku to wygląda właśnie jak saldo debetowe. Tylko, że jak z
    niego skorzystasz to zamiast 0,00 masz na minusie co bywa denerwujące :)
    W mBank pewnie jest podobnie.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-19 07:54:13
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > W Mutlibanku to wygląda właśnie jak saldo debetowe. Tylko, że jak z niego
    > skorzystasz to zamiast 0,00 masz na minusie co bywa denerwujące :) W mBank
    > pewnie jest podobnie.

    jest podobnie (przy mBiznes) i tez mnie sie nie podoba czerwony minus :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 4. Data: 2009-06-19 08:09:50
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

> [...]
    > nie dało się po polsku) i po prostu przy saldzie 0,00 mam dostępne np. 1000

    Trafnie go nazwałes. 'Odmawialny' :)

  • 5. Data: 2009-06-20 06:39:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

> [...]
    > nie dało się po polsku) i po prostu przy saldzie 0,00 mam dostępne np. 1000

    Nazwa kredytu w tytule taka celowa, czy literowka wyszla?

    Bo swietnie pasuje do tego kredytu :)))

  • 6. Data: 2009-06-20 08:06:06
    Od: Krzysztof Woźniak <w...@u...krakow.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

> [...]
    > tak mądrze trochę inaczej nazwane "saldo debetowe" (w pekao "overdraft"
    > jak by nie dało się po polsku) i po prostu przy saldzie 0,00 mam dostępne

    Działa identycznie jak overdraft w pekaosa
    pzdr

    --
    dr Krzysztof Woźniak
    WWW: http://mfiles.pl/pl/index.php/Krzysztof_Wozniak