  • 1. Data: 2007-07-20 06:02:09
    Temat: Kredyt odnawialny - na czym polega
    Od: yodacki <y...@g...pl>

    Witam,

    Bardzo bym prosił o łopatologiczne wyjaśnienie w jaki sposób "działa"
    kredyt odnawialny.
    Moja ciotka chce go wziąć ale za chiny nie trafiają do niej moje
    tlumaczenia -- już prawie tydzień mnie o to meczy i kobieta nie pojmuje.
    Do banku wstydzi się isc aby nie wyjsc na "głupią"
    Więc może ktoś z Was będzie w stanie napisać to na tyle łopatologicznie
    ze kobiecina w końcu chwyci sedno sprawy.

    Z gory wielkie dzieki
    Pozdrawiam
    Jacek

  • 2. Data: 2007-07-20 06:05:33
    Temat: Re: Kredyt odnawialny - na czym polega
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    yodacki <y...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Więc może ktoś z Was będzie w stanie napisać to na tyle łopatologicznie
    > ze kobiecina w końcu chwyci sedno sprawy.

    http://manager.money.pl/portfel/kredyty/artykul/
    kredyt;odnawialny;-;szybka;gotowka;czy;pulapka,13,0,
    145933.html

  • 3. Data: 2007-07-20 06:07:16
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Krzysztofsf <k...@g...pl> napisał(a):

    http://www.tinyurl.pl?axK4hOxR

  • 4. Data: 2007-07-20 06:18:20
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    yodacki napisał(a):
> [...]
    > Więc może ktoś z Was będzie w stanie napisać to na tyle łopatologicznie
    > ze kobiecina w końcu chwyci sedno sprawy.

    Ma samochod ?
    Powiedz jej ze to jak wozenie karnistra w bagazniku na wszelki wypadek

  • 5. Data: 2007-07-20 06:37:08
    Od: yodacki <y...@g...pl>

    > Ma samochod ?
    > Powiedz jej ze to jak wozenie karnistra w bagazniku na wszelki wypadek

    Dzieki bardzo za linki, a tekst z karnistrem genialny :-)
    Mam nadzieje ze teraz to do niej trafi.

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2007-07-21 07:44:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Jul 2007 08:37:08 +0200, yodacki <y...@g...pl> wklepał(-a):

    >Dzieki bardzo za linki, a tekst z karnistrem genialny :-)
    >Mam nadzieje ze teraz to do niej trafi.

    Tylko jak się skorzysta z *kanistra* to benzyna jest droższa od tej zwykłej.