  • 1. Data: 2002-09-12 11:15:08
    Temat: Kredyt odnawialny w mbank
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    Czy juz ktos z szanownych grupowiczow korzystal(-a) z kredytu ?
    Jakies uwagi, wnioski, porady ?

    PZDR

  • 2. Data: 2002-09-12 12:20:29
    Temat: Re: Kredyt odnawialny w mbank
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy juz ktos z szanownych grupowiczow korzystal(-a) z kredytu ?
    > Jakies uwagi, wnioski, porady ?

    pozytywnie zdziwil mnie limit przyznany mojej zonie.
    a wczesniej testowalem limity w Big BG, Pekao SA, BZ WBK,

    ogolnie wszystko bez problemow.

    uwagi: trzeba miec zalatwione sprawe z wojskiem.
    Ponoc do wyliczen liczy sie tez srednie saldo na rachunku z ostatnich 6
    miesiecy.

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2002-09-12 12:37:45
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    > Ponoc do wyliczen liczy sie tez srednie saldo na rachunku z ostatnich 6
    > miesiecy.

    Mozesz to wyjasnic ?

  • 4. Data: 2002-09-12 13:31:15
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <t...@w...p>

    Jogger wrote:
    > Czy juz ktos z szanownych grupowiczow korzystal(-a) z kredytu ?
    > Jakies uwagi, wnioski, porady ?
    >
    > PZDR

    Ogólnie zaskoczenie na pozytyw - w porównaniu do zakładania konta (która to
    czynność przynajmniej w moim wypadku trwała ponad miesiąc), załatwienie tego
    kredytu zajęło tydzień i nie wiązało się z żadnymi komplikacjami... Limit
    całkiem niezły, trochę więcej niż się spodziewałem. Jeśli chcesz więcej
    informacji pisz na priv.

    Pzdr
    Hubert

  • 5. Data: 2002-09-12 13:57:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Sep 12, 2002 at 04:04:51PM +0200, tan wrote:

    > Prosze nie na priv:) Omowcie to na forum grupy. Rowniez sledze ten watek
    > i chcialbym sie czegos wiecej dowiedziec o kredycie w mBanku.

    Popraw sobie encoding, wysylasz z charsetem 8859-1.

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-09-12 14:04:51
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    Hubert Grzegorzewski wrote:

> [...]

    Prosze nie na priv:) Omowcie to na forum grupy. Rowniez sledze ten watek
    i chcialbym sie czegos wiecej dowiedziec o kredycie w mBanku.

    pozdrawiam - tan

    -------------------------
    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu:
    t...@n...o2.pl
    -------------------------

  • 7. Data: 2002-09-12 16:09:56
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    > Mozesz to wyjasnic ?

    no nie wiem co tu wyjasniac, z tego co dowiedzialem sie na mLinii, to przy
    wyliczenie max. kredytu,
    sprawdzaja (lub sprawdza sie to automatycznie) srednie miesieczne saldo na
    rachunku, i ze ma ono wplyw na
    wysokosc linii kredytowej.

    pozdrawiam
    SirmarK